فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چگونه به استفاده از KESS V2 به عنوان خوانده شده نیسان پتفایندر YD25 ECU

خبر خوب برای به اشتراک گذاری:
آخرین KESS V2 FW 5.017 با دکمه تنظیم مجدد رمز اکنون در حال تست شده و تنها 199 $ در آزاد چین OBD2 !
در زیر تست شده KESS V2 FW 5.017 به خواندن نیسان پتفایندر YD25 ECU از طریق OBD OK! اتصال KESS V2 FW 5.017 ECU تراشه عطف ابزار با نیسان پتفایندر از طریق
V2 KESS



پورت OBD2.
گسترش KESS V2 5.017 Ksuite نرم افزار 2.22.
انتخاب تولید کننده: نیسان، مدل: پتفایندر
نوع ECU: 2005 YD25DDTI DENSO H1 انتخاب "ID" به اولین خوانده نیسان YD25 ECU ID. DENSO NISSAN / MITSUBISHI TDI SH7058 / SH7059 نام فایل داده ECU جدید و را انتخاب کنید که در آن برای ذخیره قبل از خواندن ECU. خاموش داشبورد ماشین، برای ادامه روی تأیید کلیک کنید. سپس "READING" را انتخاب کنید و تغییر دهید بر روی داشبورد ماشین. (و بررسی اتصال خوب است) پس از ارتباط 100٪، روی OK کلیک کنید و اقدام به خواندن ECU. حالا KESS V2 نرم افزار 5.017 خواندن نیسان YD25 ECU نیسان پتفایندر موفقیت! این چند دقیقه طول می کشد تا 100٪ انجام می شود!
KESS-V2-FW-5017-ksuite خواندن-نیسان-پتفایندر-yd25-ECU-بررسی-1

KESS-V2-FW-5017-ksuite خواندن-نیسان-پتفایندر-yd25-ECU-بررسی-2

KESS-V2-FW-5017-ksuite خواندن-نیسان-پتفایندر-yd25-ECU-بررسی-3



KESS-V2-FW-5017-ksuite خواندن-نیسان-پتفایندر-yd25-ECU-بررسی-4

KESS-V2-FW-5017-ksuite خواندن-نیسان-پتفایندر-yd25-ECU-بررسی-5

KESS-V2-FW-5017-ksuite خواندن-نیسان-پتفایندر-yd25-ECU-بررسی-6

چگونه به استفاده از راه اندازی CRP Launchطرفدار تشخیص فورد فوکوس

راه اندازی CRP لمسی نرم افزار یک ابزار بزرگ است که من به شما برخی از ویژگی های نشان می دهد. من یک فورد فوکوس 2002، آن را تا مشکلات بیکار خشن، و من می خواهم به استفاده از راه اندازی CRP لمسی طرفدار  برای تشخیص مشکل و تحریک عملی آن را نشان می دهد.

بیایید برای دیدن برخی از ویژگی های ما داشته باشد.
این شهر همچنین دارای برخی از دکمه های پد، آن است که بسیار آسان برای استفاده با صفحه نمایش لمسی است که بسیار باور نکردنی سریع پاسخگو به حرکت.

این است که برای فورد در اینجا.
در این صفحه، ما می توانیم به طور خودکار جستجو، دستی را انتخاب کنید، به صورت دستی تنظیم خدمات و F-650 / F-750 مشخصات تست
من همیشه خودرو به طور خودکار پیدا کردن جستجو، سریع تر از دستی جستجو است.
و آن را درخواست شماره VIN.
خوانده شده به گسل: GEM (عمومی ماژول الکترونیک) و RCM (محدود ماژول کنترل).
همانطور که می بینید، ما باید بسیاری از سیستم به عنوان خوانده شده دولت است. و ما در حال رفتن به انتقال قدرت ماژول کنترل، و درخواست توربو شارژ = مجهز نیست.
همانطور که می بینید، ما می توانیم کدهای خطا را خوانده است، در واقع وجود ندارد کدهای خطا به دلیل نور موتور چک در تاریخ نیست.
بیایید به انجام برخی بیشتر به چالش کشیدن به دلیل ما جهت کد ندارد. شما می توانید آن را ببینید می توانید کد روشن، به عنوان خوانده جریان داده ها.
بیایید به جریان داده ها بروید، و اگر شما این فیلم قبلی را تماشا کنید، من امیدوار این چیزی که چگونه به سرعت و پاسخگو مقایسه با ابزارهای دیگر است.
همانطور که می بینید ما مجبور صدها نفر از پارامترهای موجود در اینجا.

بیایید در این "موقعیت دریچه گاز" و "دمای هوای منیفولد" و "فشار ریل سوخت" نگاه کنید، آن را بسیار پاسخگو است.
خیلی از ویژگی های مهم در اینجا نموداری است، تمام صفحه نمایش نموداری در همان صفحه. در اینجا شما می توانید از نمودار کلیک کنید
برای دیدن به وضوح، آن است که نوع خوب است.
اگر شما می توانید به معنای درک نمی کنند، شما می توانید از دکمه پایین کلیک کنید تا آن را بررسی کنید.
چه من می خواهم به ذکر است که برای انتخاب دکمه زیر برای گوگل به هر، بنابراین واقعا نوع از ویژگی های خوب است.
بنابراین شروع به ماشین، و من می توانم بگویم آن است مشکل بیکار خشن برای مطمئن. پس آنچه که من می خواهم به انجام است به عقب برگردید و خواندن کد خطا.
است کدهای خطا در اینجا وجود دارد.
بنابراین اجازه دهید بروید برای خواندن جریان داده "احتراق ناقص موتور در حال حاضر تشخیص داده شد"
برو به اعلام مشکل قطعی یک به یک ...
در نهایت، انتخاب کنید "موتور دور در دقیقه" و "فشار ریل سوخت"، به عنوان شما می توانید ببینید، قطعا نه مشکل پمپ سوخت.

همه حق است، راه اندازی CRP لمسی طرفدار  می کند دیدار با حداقل معیارهای برای آینده نیاز به انجام انواع تشخیص.
پس از آن در نظر واقعا واقعا خوب است اگر شما می خواهید به انجام برخی از آزمایش های تشخیصی. من می گویم آن بسیار پاسخگو، ارتباطات بسیار خوب است.
و در تصور من، راه اندازی بسیار خوب شرکت است، باید بگویم شما همچنین می تواند برخی از پشتیبانی چه مسائل اتفاق افتاده است.

SKP1000 کلیدی برنامه vs.SuperOBD SKP 900

SKP -1000  قیمت: 479 $
SuperOBD SKP 900  قیمت: $ 379


SKP-1000  برنده در توانایی.
-> SKP 900  کلید برنامه نویس پشتیبانی خودکار برنامه نویسی کلید تنها !
-> SKP 1000 کلید برنامه نویس پشتیبانی خودکار کلید برنامه نویسی + توابع خاص !



SKP 1000  برنده در اندازد.

-> پاک حافظه های کلیدی؛
-> کلید برنامه، کلید نزدیکی، کلید هوشمند، کلید تلنگر؛
-> برنامه پس از بازار و کلید نصب شده؛
-> خوانده شده کلید از حافظه اندازد.
(دفعات بازدید: IMMO پین کد)
-> جدید مکانیکی برنامه نویسی تعداد کلید؛
-> برنامه نویسی کلید شناسایی خودرو؛
-> تنظیم مجدد ECU و اندازد.

SKP 1000 برنده در توابع خاص!

-> تنظیم مسافت پیموده شده OBD
-> کنترل از راه دور
-> نفت / خدمات تنظیم مجدد
-> تنظیم بدنه دریچه گاز
-> EPB
- محاسبه کد> پین
-> تراشه EEPROM خواندن
-> اندازد دهی اولیه
-> آداپتور EEPROM / PIC
-> تنظیمات شخصی

SKP1000  برنده در عمل!

-> استفاده با قلم قلم / قلم دیجیتال به ورودی فرمان به یک صفحه نمایش
-> بسیار آسان تر و سریع تر زمانی که با استفاده از

2017 SKP1000 برنده در به روز رسانی!

-> بهروز سیستم عامل (نه تنها نرم افزار)
-> روز رسانی نرم افزار در دسترس در حال حاضر و در آینده

2017 SKP1000  برنده در خودروهای آینده!

-> SKP1000 خواهد بود سازگاری برای خودروهای آینده
-> SKP900 تولید را متوقف و هرگز برای مدل های جدید کار می کند

SKP1000  در ارتباط برنده!

-> است USB2.0
-> یک کارت TF بهتر است با یک خواننده

SKP1000 برنده در لیست بسته!

-> دارای یک آداپتور 7pin Haima
-> دارای یک آداپتور برق
-> یک قلم
-> یک کارت TF با خواننده


SKP1000 وبلاگ تمام حقوق محفوظ SKP1000 کلیدی برنامه vs.SuperOBD SKP 900

چگونه به تشخیص و حل خودرو سیلندر نشت

با استفاده از نشت سیلندر سیلندر detector.The اصل اساسی نشت تست است به استفاده از هوای فشرده به پر سیلندر، با یک فشار سنج برای تشخیص پایان پیستون در در فشرده سازی به پایان سیلندر در زمانی که Yanhua دکتر آداپتور -Key تغییرات فشار، ویژگی کل گروه سیلندر از OBD2 sealing.That است، نه تنها از اصطکاک مهر پیستون، بلکه به مشخصه ورودی و خروجی شیر، بوش سیلندر، سر سیلندر و مهر.

 (1 ) ساختار سیلندر نشت و کار principleDomestic QLY-1 از نوع سیلندر نشت یابی Diagspeed MB کلیدی دستگاه به طور عمده توسط شیر کاهش فشار، فشار سنج مصرف، اندازه گیری جدول، روزنه کالیبراسیون، شلنگ لاستیک، سریع اتصالات لوله تغییر و دهان تورم و دیگر قطعات، همانطور که در شکل 2-12 نشان داده شده است علاوه بر این، باید یک منبع هوا خارجی ، یک اشاره گر به موقعیت پیستون و فشار plate.The موقعیت پیستون از تامین هوا خارجی باید معادل فشار فشرده سازی سیلندر می شود، به طور کلی باید 600 ~ 900kPa باشد. هوای فشرده با توجه به جهت فلش به سیلندر تشخیص نشت در فشار از فشار سنج در مصرف اجرای نمایش.

WithAfter که در سیلندر وارد در آن در پایان پایان در فشار فشرده سازی از طریق در کاهش دریچه، FCAR FVCI ابزار Passthruکالیبراسیون روزنه، شلنگ های لاستیکی ، لوله تغییر سریع اتصالات، و نازل تورم. تغییر فشار در سیلندر توسط سنج نشان داده شده است. این وضعیت changesThe فشار نشان می دهد مهر و موم سیلندر block.Cylinder نشت تشخیصی پارامتر StandardFor سیلندر نشت، چین توسعه یافته نیست، از شاخص های تشخیصی یکپارچه. تعمیرگاه خودرو

QLY-. 1 سیلندر هوا آشکارساز نشتی را در دفترچه راهنما، برای موتور از کامیون داخلی، هنگامی که ورودی، سوپاپ خروج و بوش سیلندر هستند خوب مهر، . شرایط مهر و موم سیلندر (عمدتا به اشاره پیستون سیلندر) قضاوت را می توان با در جدول 2-6 پرداخته هنگامی که خواندن متر بزرگتر از 250kPa، پیستون سیلندر با شرایط زیر آب بندی از شرایط، از موتور می تواند همچنان به استفاده از است، زمانی که خواندن متر کمتر از 250kPa است، پلاگین سیلندر با معاون مهر و موم کند الزامات سیلندر موتور را برآورده نمی شود و یا حلقه سیلندر خسته کننده است. حمل و نقل صنعت بازدید کنندگان tandard JT / T201-1995 "تعمیر و نگهداری خودرو روند مشخصات فنی" در وسیله نقلیه قبل از تعمیر و نگهداری دوم استفاده از مرجع پارامترهای تشخیصی از الزامات استاندارد داخلی دانگ فنگ EQ1090 و آزادی CA1091 نشت سیلندر ماشین، هنگامی که پیستون سیلندر قرار داده شده است در شخص بالا فشرده سازی موقعیت مرکز مرده ، فشار سنج اندازه گیری باید ≥ 250kPa باشد.