فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چگونه به استفاده از EUCLEIA TabScan S7 تنظیم مجدد EPB برای آئودی A8 2011

در اینجا می آید راهنمای در مورد چگونگی تنظیم مجدد EPB برای آئودی A8 2011 توسط EUCLEIA TabScan S7 .Hope آن کمک می کند!



اطلاعات خودرو:
آئودی A8 2011
سازنده: آئودی AG نکازاولم
VIN: WAURGB4H3CN0 ****
نوع: A8L 3.0 کواترو TFSI



محصولات برای عملیات:

EUCLEIA TabScan S7
EUCLEIA TabScan S8


روش:

اتصال EUCLEIA TabScan S7 به وسیله نقلیه و وارد "خدمات" منو را انتخاب کنید "EPB تنظیم مجدد"



انتخاب کنید "آئودی" -> "A8"



انتخاب کنید "A8 (D3)"
انتخاب کنید "تعویض لنت ترمز"

با توجه به یادداشت به انتشار ترمز دستی، و سپس دکمه "بله"، در این زمان موتور پمپ ترمز عقب خواهد شد برای چند ثانیه به جمع توان شنید. پس از جمع شدن به اتمام است، نصب لنت ترمز جدید با توجه به اطلاع رسانی، پس از آن دکمه "تایید".

پمپ ترمز منتشر شده است، لطفا صبر کنید ...
اجاره جایگزین لنت ترمز برای دو چرخ عقب!

در این زمان پمپ ترمز عقب برای چند ثانیه حلقه، پس از پمپ شاخه منتشر شد، روی ok کلیک کنید.

جایگزین موفقیت لنت ترمز!
همه عملیات به اتمام، سیستم کاملا، با فشار دکمه ترمز دستی الکتریکی به کار ترمز دستی، تنظیم مجدد EPB تکمیل شده است.
لطفا سیستم خارج شوید، خاموش و سپس روشن سوئیچ، تکمیل شده است.

یادداشت ها:
لطفا به یاد داشته انتشار ترمز دستی یک بار تنظیم مجدد EPB.

مقاله از EUCLEIA TabScan S7 S8 فناوری، چگونه به استفاده از EUCLEIA TabScan S7 تنظیم مجدد EPB برای آئودی A8 2011 

نحوه استفاده Vident iLink400 به عنوان خوانده شده I / M داده آمادگی وضعیت؟

Vident iLink400 گزینه آمادگی I / M اجازه می دهد تا به مشاهده یک تصویر لحظهای از عملیات برای سیستم انتشار در / EOBD OBDII وسایل نقلیه.

I / M آمادگی یک تابع مفید مورد استفاده برای بررسی اگر همه ناظران OK یا N / A می باشد. کامپیوتر خودرو تست شده بر روی سیستم انتشار در شرایط رانندگی عادی انجام می دهد. پس از یک مدت زمان خاص درایو (هر مانیتور دارای شرایط رانندگی و زمان خاص مورد نیاز است)، مانیتور کامپیوتر تصمیم بگیرید که اگر خودرو سیستم انتشار به درستی کار کند.


هنگامی که وضعیت مانیتور این است:
  OK - خودرو به اندازه کافی برای تکمیل مانیتور رانده شد.
  INC (ناقص) - خودرو شد رانده نمی اندازه کافی برای تکمیل مانیتور.
  N / A (قابل اجرا نیست) - خودرو می کند که مانیتور پشتیبانی نمی کند.

دو نوع آزمون آمادگی I / M وجود دارد:
از آنجا که کد های خطا پاک - وضعیت مانیتور نشان می دهد از کد های خطا آخرین cleared.This درایو چرخه شد - نشان می دهد وضعیت مانیتور از زمان شروع چرخه درایو جاری است.

دو راه برای بازیابی I / M وضعیت آمادگی داده وجود دارد:
یک کلیک VIDENT iLink 400 I / M آمادگی کلیدی
راه معمولی: من را انتخاب کنید / M آمادگی از منوی تشخیصی
برای بازیابی I / M داده آمادگی وضعیت با یک کلیک I / M کلید آمادگی:
1. فشار یک کلیک I / M کلیدی آمادگی بر روی صفحه کلید و صفحه نمایش صفحه نمایش های زیر است.

2. رنگی LED و ساخت در بوق ارائه هر دو یادآوری بصری و سمعی برای بررسی انتشار و کد های خطا. در زیر تفسیر LED و ساخت در بوق است.
هنگامی که LED است:
$ سبز - نشان می دهد که سیستم های موتور "OK" و کار درست هستند (اعداد مانیتور مجهز به وسیله نقلیه که اجرا کرده اند و انجام تست تشخیصی خود را در محدوده مجاز MIL خاموش است..). بدون ذخیره می شود و کد های خطا در انتظار وجود داشته باشد. این خودرو آماده برای تست گازهای خروجی است.
$ زرد - ابزار مشکل ممکن می یابد. این نشان می دهد دو شرایط زیر:
(1) انتظار کد های خطا وجود داشته باشد. لطفا I / M آزمون آمادگی صفحه نمایش نتیجه را بررسی کنید و با استفاده از
خواندن کدهای تابع برای مشاهده اطلاعات کد دقیق.
(2) برخی از ناظران انتشار خودرو به درستی کار نمی کند. اگر I / M
صفحه نمایش آمادگی نشان می دهد هیچ DTC (از جمله در انتظار DTC)، اما چراغ زرد است
هنوز روشن، آن را نشان می دهد "مانیتور دارای اجرا کنید" وضعیت.
$ قرمز نشان می دهد برخی از مشکلات با یک یا بیشتر از سیستم خودرو وجود داشته باشد، و وسیله نقلیه است آماده برای تست گازهای خروجی است. همانطور که به خوبی می کد های خطا پیدا شده است وجود دارد. لامپ MIL در پانل ابزار خودرو ثابت روشن خواهد شد. مشکل این است که باعث روشنایی LED قرمز باید قبل از تست گازهای خروجی و یا رانندگی وسیله نقلیه بیشتر ثابت شده است.

ساخته شده در آثار بوق با LED رنگی به طور همزمان، به عنوان یک کمک برای منعکس کردن I / M نتایج آزمون آمادگی:
 سبز - دو بوق طولانی است.
 زرد - کوتاه، بلند، بوق کوتاه.
 قرمز - چهار بوق کوتاه.

برای بازیابی I / M آمادگی وضعیت داده ها:
1. حرکت با بالا / پایین کلید برجسته I / M آمادگی از منوی تشخیصی و کلید OK را فشار دهید. اگر وسیله نقلیه پشتیبانی از هر دو نوع مانیتور، یک صفحه نمایش برای صفحه نمایش انتخاب نوع مانیتور.
یک نوع مانیتور انتخاب کنید و کلید OK را فشار دهید.
2. اگر وسیله نقلیه مورد آزمایش قرار است پشتیبانی از هر دو نوع مانیتور، زیر صفحه نمایش صفحه نمایش.

3. بسته به آمادگی آزمون، یکی از این 2 صفحه نمایش خواهد حضور داشته باشد. استفاده از بالا و پایین کلیدهای جهت دار برای حرکت از طریق داده های. را فشار دهید کلید ESC را برای خروج.

یا

منبع از VIDENT ، نحوه استفاده Vident iLink400 به I / M

مختلف بین OBDSTAR H108 و F108؟

برخی از مشتریان ارسال ایمیل به من بپرسید در مورد بین مختلف OBDSTAR H108 و OBDSTAR F108 ، بنابراین در اینجا obdstar مهندسی را به مقایسه ی زیر:

OBDSTAR H108 نسخه به روز رسانی از OBDSTAR F108 است، آن را می توانید مدل خودرو PSA بیشتر و جدید ترین مدل های سال انجام دهد.
obdstar H108 و F108 + مقایسه obdstar جدول

 obdstar H108obdstar F108 +
تصویرobdstar-h108-PSA-برنامه نویسobdstar-f108
قیمت$ 235 حمل و نقل رایگان$ 135 حمل و نقل رایگان
پژوبلهبله
CITROENبلهبله
DSبلهبله
K-خط اتومبیل های قدیمیبلهآیا با اتومبیل های قدیمی تر به خصوص آنهایی که قبل از سال 2008 کار نمی کند.
CANBUS خودروهای جدیدبلهبله، برخی از کاربران آن را مورد آزمایش کار با مدل های ماشین 2017
کلید برنامه نویسی OBDبلهبله
OBD پین کد خواندنبله، خواندن کد پین وقتی دست داده همه کلیدبله
کالیبراسیون خوشهبله، خیلی بهتر از F108 +شامل وسایل نقلیه کمتر از H108
زبانانگلیسیانگلیسی
به روز رسانیبه روز رسانی آنلاین از طریق کارت TF به مدت 1 سال رایگانبه روز رسانی آنلاین از طریق کارت TF به مدت 1 سال رایگان
ضمانتنامه1 سال1 سال

obdstar H108 برنده F108 obdstar + در:
PSA فهرست پشتیبانیبه صورت خودکار
شناسایی
خوانده شده
ها Pincode
خوانده شده
EEPROM
نوشتن
EEPROM
خوانده شده
FLASH
خوشه مدرج
SIEMENS D76F0018 + 95160 K LINE (BSI-E0X-00 / BSI-F0X-00)×
SIEMENS 1L00M + 95128-95256CAN (BSI-SOX-00)
CONTINENTAL SC667050 + 95256 CAN (BSI-Q0X-00)
JC easyCAN4 + 29LV400BB + 95128 می تواند (BSI2004-HOX)
JC easyCAN4F1M-32 + 95128 می تواند (BSI04EV-K0X)
JC SPC560B60 + 95128 می تواند (BSI04EV2-KEX)×
VALEO 2M48H + 24C128 می تواند (BSIEV-X0X-00)
VALEO 4L00M + 95128-25128CAN (BSI2004 آبله-00)
VALEO SC667152 + 95256 CAN (BSI-NOX)

مقاله از: http://blog.obdstartool.com

چگونه به قطع TOY43 کلیدی با استفاده از Xhorse شاهرخ XC-کوتاه یافتن Bitting

چگونه به قطع TOY43 کلیدی با استفاده از Xhorse شاهرخ XC-کوتاه یافتن Bitting

این مقاله به شما می آموزد که چگونه به استفاده از Xhorse شاهرخ XC-کوتاه کلید قطع اگر بخش هایی از ماشین های از دست رفته bitting بر روی درب قفل / قفل تنه قفل / احتراق.

SEC-E9 دستگاه برش
برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های برش، کلید، مراجعه کنید:
http://www.keycuttingmachine.org

STEP1: اطلاعات خودرو انتخاب
اتصال به منبع تغذیه، باز شاهرخ XC-MINI
وارد کنید رابط اصلی، با کلیک بر روی "یافتن Bitting، انتخاب کنید سازنده ماشین '' تویوتا ، TOY43 'را وارد کنید و کلیک بر روی "تأیید" نوع کلیدی انتخاب کنید و با کلیک بر روی "تأیید" bitting شناخته شده 23112134' را وارد کنید bitting ناشناخته به عنوان وارد کنید "؟" (bitting کلیدی ممکن است ذکر شده خواهد شد. توجه داشته باشید که سیستم کدهای توسط ترین طبقه بندی شده اند تا
xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-1

xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-2

xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-3

xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-4


xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-5

راه مقرون به صرفه به منظور صرفه جویی کلید خالی است. به عنوان مثال، bitting تحت عنوان 'کلید برای اولین بار "تنها
نیاز سه کلید خالی، bitting در زیر" کلید دوم "دیگری نیاز سه کلید خالی، سپس' کلید سوم ...)

STEP2: آماده کلیدی
سپس M1 گیره فشار و سفت قفل گیره بعد کلید TOY43 خالی بر روی گیره M1 قرار داده و سفت شدن آن را ببندید سپر محافظ Step3: بر شروع برش در "یافتن کد Bitting 'کلیک کنید و با کلیک بر روی' CUT ' این پردازش است ... برش کامل! شما می توانید به پاک کردن گیره، پروب و برش با استفاده از قلم مو. شاهرخ XC-MINI
xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-6

xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-7




xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-8

xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-9

xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-10

xhorse-شاهرخ-XC-مینی پیدا-bitting-11



مقاله از: http://blog.uobdii.com

جگوار XJ چک موتور روشن در راهنمای تعمیرات

در سال 2006 سدان جگوار XJ با مسافت پیموده شده حدود 110.000 کیلومتر و یک موتور V6 3.0 L. این خودرو مورد بازرسی قرار گرفت و تعمیر با توجه به نور خرابی موتور. JLR SDD Mangoose


موضوع دیگر:
جگوار XK / XKR (X150) صندلی مسافر تعمیرات خم شدن

عیب یابی:

پس از وسیله نقلیه را برداشت، آزمون تایید شده است می شود معیوب، سوئیچ روشن است، موتور آغاز شده است، موتور هموار آغاز شده است، و نور خطای موتور در پانل ابزار روشن است، و پدیده گسل وجود دارد. اتصال آشکارساز خطا و بازیابی کد خطا. کد خطا است "B2139 داده عدم تطابق (داده ها را دریافت می کند داده های مورد انتظار مطابقت نداشته)"، که بدان معنی است که رمز عبور نادرست باشند؛ "سیستم P0171-00 بیش از حد لاغر (bankl)"، معنای این است که گروه های سیلندر 1 بیش از حد لاغر است. "سیستم P0174-00 بیش از حد لاغر (bank2)"، که بدان معنی است که گروه سیلندر 2 بیش از حد لاغر است. "U1262 SCP 01850" گسل اتوبوس ارتباطات "،JLR کلیدی برنامه

تجزیه و تحلیل کد خطا نشان می دهد که کدهای خطا در ارتباط با پدیده گسل هستند P0171 و P0174. جریان داده های مربوطه خوانده شده است. جریان داده ها نشان می دهد که در دراز مدت مقادیر اصلاح سوخت از گروه سیلندر 1 و 2 در بیکار هستند 20.3 درصد، کوتاه مدت ارزش اصلاح سوخت گروه سیلندر 1 3.91٪ کوتاه مدت ارزش اصلاح سوخت است، و گروه سیلندر 2 5.47٪ است. . با این حال، هنگامی که پدال گاز افسرده است، سرعت موتور افزایش می یابد. همانطور که سرعت موتور افزایش می یابد، در دراز مدت مقادیر اصلاح سوخت از گروه سیلندر 1 و 2 به تدریج به حالت عادی بازگشت، اما در کوتاه مدت ارزش اصلاح سوخت گروه سیلندر 2 همیشه بزرگتر از گروه سیلندر 1 .

با توجه به نتایج بازرسی بالا، همراه با تجربه تعمیر و نگهداری، آن است که در نظر گرفته است که به احتمال زیاد نشت در خط مصرف موتور وجود دارد. با توجه به اینکه در کوتاه مدت ارزش اصلاح سوخت گروه سیلندر 2 همیشه بزرگتر از گروه سیلندر 1، آن است که مشکوک که ممکن است نشت در خط مصرف در کنار گروه سیلندر 2. وجود دارد پس از آن، خط مصرف در کنار گروه سیلندر 2 بازرسی است، و آن را پیدا است این است که نشت در مصرف تعویض دریچه در کنار گروه سیلندر 2. با این حال وجود دارد، با توجه به تجربه تعمیر و نگهداری، نشت خط لوله در این طرف می کند در دراز مدت ارزش اصلاح سوخت از کل سیستم به طور قابل توجهی بالاتر نیست.

بعد، پرسنل تعمیر و نگهداری فعال قوطی کربن شیر برقی بازرسی و متوجه شد که فعال شیر برقی کنیستر کربن هنوز در دور آرام باز بود. قطع لوله در دریچه گاز به قوطی کربن فعال متصل، و درک رابط در سمت دریچه گاز با دست به رعایت تغییر طولانی مدت ارزش اصلاح سوخت از گروه سیلندر 1 و 2 در دور آرام، و پیدا کردن سوخت طولانی مدت از گروه های سیلندر 1 و 2. ارزش اصلاح به 18.8٪ تغییر کرده است. اگر چه آن را بهتر از نتایج آزمون قبلی بهبود یافته است، گسل نشت هوا به طور کامل حذف نشده است.

بررسی پورت های مختلف از خط لوله بین فیلتر هوا و منیفولد ورودی، نشت هوا، و بررسی های ترمز لوله های خلاء، محل اتصال میل لنگ مجبور خط تهویه، فشار سوخت تنظیم خط سوپاپ خلاء و فعال قوطی کربن شیر برقی لوله خلاء. جاده، هیچ ناهنجاری. عیب یابی به بن بست رسیده است.

پس از بررسی دقیق، گسل ظاهرا هوا است که در شمارش شده نیست، باعث این سیستم را به تصحیح مقدار سوخت تزریق شده. پرسنل تعمیر و نگهداری دوباره دوباره بازرسی خط مکش. هنگامی که هوا پاک برداشته و به خط مصرف بین دریچه گاز و دریچه گاز مورد بازرسی قرار گرفت، مشخص شد که تماس از لوله مکش ساله بود و ترک خورده.

عیب یابی:به جای خط پذیرش و گروهی سیلندر 2 مصرف شیر سوئیچینگ، راه اندازی، عیب یابی.
کرک JLR SDD V151 رایگان دانلود در Win7 8 10 -