فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

جگوار XJ چک موتور روشن در راهنمای تعمیرات

در سال 2006 سدان جگوار XJ با مسافت پیموده شده حدود 110.000 کیلومتر و یک موتور V6 3.0 L. این خودرو مورد بازرسی قرار گرفت و تعمیر با توجه به نور خرابی موتور. JLR SDD Mangoose


موضوع دیگر:
جگوار XK / XKR (X150) صندلی مسافر تعمیرات خم شدن

عیب یابی:

پس از وسیله نقلیه را برداشت، آزمون تایید شده است می شود معیوب، سوئیچ روشن است، موتور آغاز شده است، موتور هموار آغاز شده است، و نور خطای موتور در پانل ابزار روشن است، و پدیده گسل وجود دارد. اتصال آشکارساز خطا و بازیابی کد خطا. کد خطا است "B2139 داده عدم تطابق (داده ها را دریافت می کند داده های مورد انتظار مطابقت نداشته)"، که بدان معنی است که رمز عبور نادرست باشند؛ "سیستم P0171-00 بیش از حد لاغر (bankl)"، معنای این است که گروه های سیلندر 1 بیش از حد لاغر است. "سیستم P0174-00 بیش از حد لاغر (bank2)"، که بدان معنی است که گروه سیلندر 2 بیش از حد لاغر است. "U1262 SCP 01850" گسل اتوبوس ارتباطات "،JLR کلیدی برنامه

تجزیه و تحلیل کد خطا نشان می دهد که کدهای خطا در ارتباط با پدیده گسل هستند P0171 و P0174. جریان داده های مربوطه خوانده شده است. جریان داده ها نشان می دهد که در دراز مدت مقادیر اصلاح سوخت از گروه سیلندر 1 و 2 در بیکار هستند 20.3 درصد، کوتاه مدت ارزش اصلاح سوخت گروه سیلندر 1 3.91٪ کوتاه مدت ارزش اصلاح سوخت است، و گروه سیلندر 2 5.47٪ است. . با این حال، هنگامی که پدال گاز افسرده است، سرعت موتور افزایش می یابد. همانطور که سرعت موتور افزایش می یابد، در دراز مدت مقادیر اصلاح سوخت از گروه سیلندر 1 و 2 به تدریج به حالت عادی بازگشت، اما در کوتاه مدت ارزش اصلاح سوخت گروه سیلندر 2 همیشه بزرگتر از گروه سیلندر 1 .

با توجه به نتایج بازرسی بالا، همراه با تجربه تعمیر و نگهداری، آن است که در نظر گرفته است که به احتمال زیاد نشت در خط مصرف موتور وجود دارد. با توجه به اینکه در کوتاه مدت ارزش اصلاح سوخت گروه سیلندر 2 همیشه بزرگتر از گروه سیلندر 1، آن است که مشکوک که ممکن است نشت در خط مصرف در کنار گروه سیلندر 2. وجود دارد پس از آن، خط مصرف در کنار گروه سیلندر 2 بازرسی است، و آن را پیدا است این است که نشت در مصرف تعویض دریچه در کنار گروه سیلندر 2. با این حال وجود دارد، با توجه به تجربه تعمیر و نگهداری، نشت خط لوله در این طرف می کند در دراز مدت ارزش اصلاح سوخت از کل سیستم به طور قابل توجهی بالاتر نیست.

بعد، پرسنل تعمیر و نگهداری فعال قوطی کربن شیر برقی بازرسی و متوجه شد که فعال شیر برقی کنیستر کربن هنوز در دور آرام باز بود. قطع لوله در دریچه گاز به قوطی کربن فعال متصل، و درک رابط در سمت دریچه گاز با دست به رعایت تغییر طولانی مدت ارزش اصلاح سوخت از گروه سیلندر 1 و 2 در دور آرام، و پیدا کردن سوخت طولانی مدت از گروه های سیلندر 1 و 2. ارزش اصلاح به 18.8٪ تغییر کرده است. اگر چه آن را بهتر از نتایج آزمون قبلی بهبود یافته است، گسل نشت هوا به طور کامل حذف نشده است.

بررسی پورت های مختلف از خط لوله بین فیلتر هوا و منیفولد ورودی، نشت هوا، و بررسی های ترمز لوله های خلاء، محل اتصال میل لنگ مجبور خط تهویه، فشار سوخت تنظیم خط سوپاپ خلاء و فعال قوطی کربن شیر برقی لوله خلاء. جاده، هیچ ناهنجاری. عیب یابی به بن بست رسیده است.

پس از بررسی دقیق، گسل ظاهرا هوا است که در شمارش شده نیست، باعث این سیستم را به تصحیح مقدار سوخت تزریق شده. پرسنل تعمیر و نگهداری دوباره دوباره بازرسی خط مکش. هنگامی که هوا پاک برداشته و به خط مصرف بین دریچه گاز و دریچه گاز مورد بازرسی قرار گرفت، مشخص شد که تماس از لوله مکش ساله بود و ترک خورده.

عیب یابی:به جای خط پذیرش و گروهی سیلندر 2 مصرف شیر سوئیچینگ، راه اندازی، عیب یابی.
کرک JLR SDD V151 رایگان دانلود در Win7 8 10 -
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.