فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

بنز E200 نور موتور چک، بیکار زمانی که لرزش موتور، سرعت آهسته

علامت
انتقال مرسدس E200 271EVO پیکربندی موتور و 722.9، مسافت پیموده شده از 131670km. جایگزین از ماشین به روغن پایه فیلتر ،. 4 روز پس از گسل موتور نور و لرزش موتور آماده به کار، خودرو سرعت کم. Xtool XlOO نرم افزار


عیب یابی و رفع عیب
از ماشین جایگزین پایه فیلتر روغن، جدا سمت منیفولد مکش، با توجه به پدیده اولیه از گسل به تعیین دلایل زیر: سیستم مصرف در نشت لوله خلاء یا نصب نشده در محل؛ هوای ورودی منیفولد نشت؛ دریچه گاز می کند خب مطابقت ندارد، و یا در محل نصب نشده است؛ مشکل جرقه زنی؛ xtool ez500 مشکل عرضه نفت.

از آنجا که تغییر نمی ماشین تعمیر و نگهداری از DID جرقه شمع، VVDI MB ابزارو آخرین به فروشگاه برای چک جرقه شمع متصل به بسیاری از کک، و پدیده سوختن الکترود، برای اولین بار با شمع جرقه های جدید نصب شده، خودرو پس از موتور یا با عصبانیت سخن گفتن. هیچ مشکلی با شمع جرقه وجود دارد متصل به تشخیص شمع جرقه خوانده شده کد خطا :. P0172 مخلوط (سیلندر ستون 1) بیش از حد ضخیم است، دامنه سیگنال بیشتر از حداکثر دامنه است معنای کد خطا مخلوط است بیش از حد ضخیم، و در نتیجه. ضخیم از آنجا که TOO، مخلوط گاز در دلیل اصلی این است بیش از حد از تزریق سوخت، بیش از حد مصرف کم و یا سوزاندن خوب نیست. راهنمای دنبال کنید در کد خطا به مقدار واقعی از یک زیر معطل ماندن در شرایط موتور. VVDI ابزار کلیدی


ارزش واقعی فشار راه آهن است 5440kPa (ارزش مشخص شده اند 4540 ~ 6540kPa است)، که مشکل پمپ فشار بالا حذف خواهد شد. دریچه گاز پایین دست مقدار فشار سنسور فشار از 48.266kPa (مقدار استاندارد 20 ~ 40kPa)، ولتاژ سیگنال است 1.0V (مقدار استاندارد 0.5 است ~ 0.7V ) دو دلیل برای ارزش واقعی آن وجود دارد: .. سنسور و مشکلات خط آن؛ سیستم هوای ورودی در بخشی از نشت با توجه به نمودار مدار برای اندازه گیری ولتاژ تغذیه سنسور 5V، زمین و سیگنال خطوط طبیعی است . سنسور دریچه گاز فشار بالادست و سنسور فشار پایین دست، دو سنسور قابل تعویض هستند، ارزش واقعی سنسور هنوز اشتباه باشد، نشان می دهد که سنسور و خط خود را بدون مشکل است. بعد بررسی هوا سیستم است که در آن وجود دارد نشت مصرف، VVDI ابزار کلیدی .

در اولین آسان پس از اصل مشکل ، ابتدا سیستم مصرف هر یک از لوله خلاء با یا بدون نشت از محل را بررسی کنید، و سپس بررسی های تخصصی تلفن، حذف دریچه گاز برای دیدن مهر و موم آسیب دیده است نیست و محل خرد، فلپ صادر نکرده است کارت، به صرفه جویی در دریچه گاز دوباره پس از جایگزینی، با یک ابزار تشخیصی به دوباره یاد، با توجه به طبقه E 212 مدل در آزمون تشخیصی که نیاز به ولتاژ دقیق تر هستند، هنگامی که ولتاژ باتری کمتر از 11.6V است از برخی از عناصر که در یادگیری و بازی در ماه مه موفق نیست. شارژر باتری اتصال به در به relearn به دریچه گاز، خودرو شروع، گسل یکسان باقی می ماند، دریچه گاز حذف مشکل، VVDI MB ابزارسپس بر روی چک کردن منیفولد ورودی تمرکز می کنند. ، حذف منیفولد ورودی برای دیدن مهر و موم آن دست نخورده است، هیچ ناهنجاری، بلکه در مهر و موم در درزگیر، و پس از آن نصب شده مطابق با مصرف چند برابر گشتاور استاندارد. شروع ماشین، موتور و یا با عصبانیت سخن گفتن، دریچه گاز سنسور فشار پایین دست واقعی ارزش طبیعی نیست. ایده دوباره سفارش، با شروع از مرحله مکش هوا به گام از بررسی دقیق، ببینید که آیا بخشی از دست رفته. وقتی پشت فیلتر هوا برای بررسی لوله مکش، نشان داد که طولانی بیرون بکشد به عنوان به عنوان لوله مصرف ثانویه متصل به AIR جت پمپ شیلنگ (در زیر)، MB از SD C4موتور می کند لرزش نیست، و ارزش واقعی سنسور فشار پایین دست دریچه گاز همچنین به حد طبیعی کاهش یافته است. قرار دادن دسته نزدیکی شلنگ، بدیهی است می تواند احساس دمیدن هوای گرم، مانند گاز خروجی از سیلندر بوی.



این لوله ثانویه جت هوا لوله ورودی پمپ، پمپ جت هوا ثانویه است که معمولا تنها در دمای مایع خنک کننده بین 10 ~ 60 ℃، سرعت موتور، کمتر از 3000r / min است، موتور خاموش و یا بخشی از بار است. ثانویه جت پمپ هوا و هوای تازه از اینجا و سپس سوئیچ کنترل خلاء دریچه تزریق هوای ثانویه از منیفولد ورودی توسط سوپاپ پمپ هوا تغییر (Y32). هوای تازه وارد ردیف از سر سیلندر با تزریق هوا دریچه گاز ثانویه و گاز اگزوز واکنش نشان می دهند، به طوری که سه راه مبدل کاتالیزوری در اسرع وقت برای رسیدن به دمای کار، در نتیجه بهبود فرآیند گرم کردن انتشار عملکرد با توجه به اصل کار از سیستم تزریق هوای ثانویه، این لوله باید . از هوا دمیده شود دو دلیل برای این پدیده وجود دارد:دریچه سوئیچینگ پمپ هوا (Y32) است که همیشه در حالت معمول باز، دریچه سوئیچینگ پمپ هوا (Y32) را از طریق خلاء برای باز کردن دریچه تزریق هوای ثانویه بوده است؛ دریچه تزریق هوای ثانویه گیر، دولت از طریق تشخیصی را باز کنید. دستگاه به رعایت ارزش واقعی شیر سوئیچ پمپ هوا، در حالت بسته شده، و سپس از طریق ابزار تشخیصی برای فعال کردن، نزدیک عادی است، محرومیت از شیر سوئیچ پمپ هوا است (Y32) مشکل باز است. در زیر ترک دریچه تزریق هوا دوم، و حذف دریچه تزریق هوای ثانویه و باز و پیدا دیافراگم شد کک قفل شده است، نمی تواند بسته شود.دولت را باز کنید. از طریق دستگاه های تشخیصی به رعایت ارزش واقعی شیر سوئیچ پمپ هوا، در حالت بسته شده، و سپس از طریق ابزار تشخیصی برای فعال کردن باز کردن، بستن طبیعی است، محرومیت از شیر سوئیچ پمپ هوا است (Y32) مشکل است. در زیر به سمت چپ دریچه تزریق هوا دوم، و حذف دریچه تزریق هوای ثانویه و باز و پیدا دیافراگم کک قفل شده بود، نمی تواند بسته شود.دولت را باز کنید. از طریق دستگاه های تشخیصی به رعایت ارزش واقعی شیر سوئیچ پمپ هوا، در حالت بسته شده، و سپس از طریق ابزار تشخیصی برای فعال کردن باز کردن، بستن طبیعی است، محرومیت از شیر سوئیچ پمپ هوا است (Y32) مشکل است. در زیر به سمت چپ دریچه تزریق هوا دوم، و حذف دریچه تزریق هوای ثانویه و باز و پیدا دیافراگم کک قفل شده بود، نمی تواند بسته شود.این نمی تواند بسته شود.این نمی تواند بسته شود.



از آنجا که دریچه تزریق هوای ثانویه نمی تواند به طور کامل می شود بسته، گاز اگزوز به لوله مکش از طریق لوله کشی از سیستم تزریق هوای ثانویه بازگشت به طوری که فشار منیفولد ورودی افزایش می یابد و گاز خروجی است و سپس به داخل سیلندر معرفی .

از آنجا که در ورود در اگزوز گاز، هوا نسبتا تازه های کاهش خواهد یافت، به طوری که از سوخت را می توان به طور کامل سوخته نیست، AIR-نسبت سوخت است درست نیست، در موتور با عصبانیت سخن گفتن و گزارش های مختلف گاز بیش از حد ضخیم گسل. در تزریق هوای ثانویه شیر کربن رسوب تمیز، دوباره نصب تماس، موتور در حال اجرا هموار، مشکل حل شده است.

صبح روز بعد به شستن ماشین آماده است تا انتخاب کنید تا کالا، شروع به خودرو و پیدا خودرو درست کردن خودرو بلافاصله، و سپس شروع دومین بار، زمان شروع بیش از حد طولانی است، اما پس از شروع موتور در حال اجرا بسیار هموار پس از چند بار شروع می شود.، همه چیز عادی است. متوقف دوازده دقیقه به شروع دوباره، شکست ظاهر شد و سپس با استفاده از یک مولتی متر برای اندازه گیری ولتاژ شروع 10V، نرمال است که فشار کم سیستم سوخت است که در حدود 500 اندازه گیری کیلو پاسکال (مقدار استاندارد 400-670 کیلو پاسکال). اتصال دستگاه تشخیصی، تجزیه و تحلیل ارزش واقعی موتور در هنگام راه اندازی، نشان داد که ارزش واقعی سنسور فشار پایین دست طبیعی نیست، ارزش خود را 38.6kPa است
(مقدار استاندارد است 20 ~ 40kPa) ، نزدیک به مقدار بحرانی. دوم خواهد شد پمپ هوا شلنگ ورودی قطع و یک هوا دمیده، خاموش کردن پس از ده دقیقه و پس از آن شروع به خودرو دوباره، همه چیز عادی است. باز هم حذف ثانویه AIR تزریق شیر و پیدا کردن که دیافراگم باز هم این ماجرا است. حذف کک پس از مشاهده دقیق، دیافراگم است تغییر شکل شده است، خاموش سهل انگار، آن را آسان به کک قفل شده است.

جایگذاری جدید جدید تزریق هوای ثانویه شیر پس از عیب یابی.

گسل خلاصه
در عیب از ما باید جامع، CGDI بنز MB جامع و سیستماتیک در نظر بگیریم، استاد اصل کار از سیستم موتور، با توجه به اصل کار از قطعات ممکن است از شکست به حذف یک به یک، تجزیه و تحلیل دقیق از شکست های مختلف و ارزش واقعی بسیار مهم است می تواند کمک به ایده و پیدا شده که به سختی پیدا نقطه شکست.

راه اندازی CRP129 تنظیم مجدد برق ترمز در رنو منظره دوم

گام به گام توسط به گام نمایش به این روش از راه اندازی CRP129 تنظیم مجدد برق ترمز در رنو منظره II، من مطمئن هستم که خیلی کمک می کند است.

اتصال  راه اندازی CRP129  اسکنر OBD2  با رنو منظره از طریق ماشین OBD2 پورت.

کارت کلید را در اسلات های کلیدی و پدال ترمز را فشار دهید.
سپس، دکمه شروع ماشین برای 6 ثانیه فشار دهید.

قدرت بر روی اسکنر و را انتخاب کنید «تشخیص». برو به "جایگزین". و را انتخاب کنید "تنظیم مجدد ترمز". "رنو" سازنده ماشین را انتخاب کنید. دنبال راهنمایی به نوبه خود احتراق در. انتخاب کنید "منظره II" مدل خودرو است. را انتخاب کنید "انتشار" پس از آن در احتراق به نوبه خود و انجام موتور خودرو اجرا کنید. این OK عمل!
راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-1

راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-2

راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-3

راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-4

راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-5

راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-6

راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-7A راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-8

برگشت به انتخاب "درخواست" پس از آن نوبت در احتراق و موتور خودرو اجرا کنید. این OK عمل! انجام شده! راه اندازی CRP129  موفقیت تنظیم مجدد رنو منظره دوم برقی ترمز! این چیزی است که من راه اندازی CRP129 کردم، آن را بسیار موثر است.
راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-9 راه اندازی-crp129-تنظیم مجدد-رنو-منظره-برق-ترمز-10



راه اندازی-CRP129-OBD2 اسکنر

کلید هوشمند برنامه Lonsdor K518ISE ولوو XC60

L onsdor  K518ISE کلید برنامه نویس  قادر به اضافه کردن تست شده استولوو XC60کلید هوشمند و برنامه کلیدهای جدید زمانی که همه از طریق OBD کلیدی از دست داد. Lonsdor K518ISE خواهد کلیدسازی حرفه ای را به یک انتخاب مقرون به صرفه در مقایسه با مغازه ها 4S که به اتهام هزینه های بالاتر. ابزار و آداپتور برای آماده سازی: Lonsdor K518ISE کلید برنامه نویسRN-01هیئت مدیره FS-01 پروب   
lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-01







قبل از برنامه نویسی ولوو XC60 کلید، شما نیاز به خواندن داده ها امنیتی دو ماژول  (ماژول CEM و ماژول KVM)، سپس از طریق OBD اضافه مستقیم کلید کلید یا برنامه جدید است. قسمت 1: R EAD داده امنیتی دو ماژول : 


  1. ماژول CEM (پشت جعبه ذخیره سازی خلبان)
  2. ماژول KVM (سمت راست تنه)
دو نوع از کلید هوشمند وجود دارد: 5 کلید و 6 کلید، هر دو فرکانس 433MHZ می باشد.
برای 5 کلید، قبل از کلید برنامه نویسی مجلس، جداسازی قطعات ماژول CEM و خواندن اطلاعات امنیتی برای پشتیبان گیری.
برای 6 کلید، قبل از کلید برنامه نویسی مجلس، جداسازی قطعات هر دو CEM و ماژول های KVM و خواندن داده های امنیتی برای پشتیبان گیری.
هنگامی که ما CEM و امنیت داده KVM برای تهیه نسخه پشتیبان به عنوان خوانده شده، ما نیاز به استفاده از لوازم جانبی آداپتور، RN-01 و FS-01 هیئت مدیره پروب .
توجه داشته باشید: اولین بار به استفاده از آداپتور، ما نیاز به آن متصل با K518ISE. برو به صفحه خانه K518ISE و را انتخاب کنید "تنظیمات -> اتصال آداپتور"، پس از جهت اتصال به پایان برساند.
یکی K518ISE میزبان می تواند به 5 آداپتور متصل، و آداپتور متصل است می تواند به میزبان دیگر K518ISE نمی شود محدود شده است. هنگامی که محدود، بدون نیاز به اتصال دوباره.

راهنمای: چگونه به r EAD امنیت داده CEM
  1. CEM ولوو تحت کیسه هوا خلبان در سمت چپ قرار گرفته است، حذف جعبه باقی مانده، جعبه جدید / قدیمی CEM نگاه همان است، اما با مدارهای مختلف).
lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-02

خواندن داده CEM با RN-01 هیئت مدیره: پلاگین K518ISE میزبان، آداپتور و RN-01 هیئت مدیره به عنوان زیر نشان داده شده:
lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-03


lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-04
  1. برای نسخه های قدیمی، هنگام باز کردن درب، در پشت تخته مدار، توجه به ستون سیاه و سفید با دایره آبی رنگ، که چهار نقطه موقعیت یابی است که باید برای مطابقت با پایدار با ستون های سفید از هیئت مدیره RN-01 پرداخت.
توجه: تخته مدار با عایق چسب پوشش داده شده، لازم است به استفاده از آب شستشو صفحه برای شستن ناحیه آبی رنگ از پوشش عایق در نقطه تماس (لحیم مشترک)، یا قدرت نمی تواند از طریق، اگر سوزن RN-01 هیئت مدیره شکسته است، آن را به سیم در مکان های را انجام دهید. برای نسخه جدید، مدار متفاوت است، که نیاز به سیم به خواندن داده ها ضد سرقت، لطفا به راهنماهای به سیم های زیر مراجعه کنید: توجه داشته باشید : قدرت اتصال به خواندن داده ها، که مورد نیاز است برای جدا کردن RN-01 هیئت مدیره به مادربرد برای جلوگیری از انتقال؛ توصیه می شود که جوشکاری خط باید 15cm است تجاوز نمی کند. چگونه به خواندن اطلاعات امنیتی KVM:
lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-05 lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-06

lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-07

lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-08


ماژول های KVM ولوو پس از جعبه عقب، واقع در حرکت صعودی از سمت راست چرخ عقب (برای 16 ماشین S60L، توصیه می شود برای از بین بردن از درب عقب سمت راست به جهت چرخ).
lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-09
  1. پس از باز کردن پوشش ماژول، آن است که اولا نیاز به استفاده از آب شستشو صفحه برای شستن ناحیه آبی رنگ پوشش عایق، یا قدرت نمی تواند از طریق.
lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-10
خواندن داده KVM با FS-01 هیئت مدیره: : موقعیت خود را در دایره قرمز نقاط 8 پین درج FS-01 هیئت مدیره می باشد اتصال میان K518ISE میزبان، آداپتور و FS-01 هیئت مدیره: مهم  توجه بازدید کنندگان: به همین دلیل بخشی از شکست در داده KVM ولوو خواندن این دلیل که مدل تراشه های مختلف است، پس لطفا به شرح زیر را انجام دهید: ① برنامه نویس استفاده به خواندن داده ها (.BIN فایل)؛ ② لطفا تماس بگیرید و به K518ISE ارسال داده EEPROM خدمات پس از فروش، مهندسان نیز از داده را به یک فایل تبدیل اختصاصی؛ ③ اتصال K518ISE با کامپیوتر و قرار دادن فایل اختصاص داده شده به "فایل ---> feature_35" پوشه. ④ پس از عملیات تا انتخاب کنید اطلاعات KVM از این فرآیند است. نکات
lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-11

lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-12 lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-13


lonsdor-k518ise کلید برنامه نویس-ولوو XC60-هوشمند-KEY-14







  1. برای 6 کلید، در طول عمل، شما نیاز به firstlyinsert کلید را به حافظه کلید و سپس از طریق دستورات زیر به کار گیرند.
  2. برای شکست شناخت کلیدی، لطفا مطمئن شوید که کلید هوشمند قفل شده است، به عنوان کلید قفل شده نمی تواند برنامه ریزی شود، کلید تازه و جدید به طور کلی قفل نخواهد شد.
  3. K518ISE است شناسایی و باز کردن توابع، که تست خواهد شد و تشخیص اینکه آیا یک کلید استفاده نشده است یا نه. اگر کنترل از راه دور نامعتبر است بعد از اینکه کلید برنامه ریزی شده است (به شرط این که باتری است که به خوبی نصب شده و فرکانس کنترل از راه دور درست است)، سعی کنید برای وارد کردن داده های امنیتی CEM به باز کردن قفل کلید و سپس برنامه را دوباره.
توجه: تنها کلید از این ماشین یا ماشین مربوطه را می توان پس از خواندن داده های امنیتی CEM باز کنید.
4، هنگام نصب باتری ولوو، لطفا توجه داشته باشید که دو باتری را در یک راه همپوشانی شده توسط یک کاغذ سفید در وسط قرار می گیرد و از هم جدا، پس لطفا نه تنها جای یکی از بالا.
تعمیر و باز سازی نیز بسیار ساده است، فقط حذف کلید فلزی، و به آرامی فضولی با چاقو نمی خیلی تیز در همان محل که در آن دروغ کلید فلزی.
انجام شده.

مقاله از Lonsdor K518ISE سایت وبلاگ: برنامه Lonsdor K518ISE ولوو XC60 کلید هوشمند

XTUNER AM1011 فهرست تابع:

XTUNER AM1011 است منتشر XTUNER : شرکت است که از چند زبان ابزار اسکن، و در اینجا چین OBD2 لیست مهندس توابع زیر

زمانی که چکمه های کد خوان، صفحه اصلی باز می شود. این صفحه نمایش تمام برنامه های کاربردی لود شده بر روی واحد را نشان می دهد.
برنامه های زیر را به کد خوان قبل نصب شده: SKP1000
● OBDII / EOBD - منجر به صفحه نمایش OBDII برای همه 9 تست سیستم OBD عمومی است.
● DTC گرین کارت آمریکا - منجر به صفحه نمایش برای تشخیص مراجعه به کد مشکل.
● نقد و بررسی داده ها - منجر به صفحه نمایش برای دسترسی به فایل های داده تست شده است.
● چاپ داده ها - منجر به صفحه نمایش برای دسترسی به عملکرد چاپ
● درباره - منجر به صفحه نمایش است که اطلاعات در مورد کد خوان را نشان می دهد.
● راه اندازی - منجر به صفحه نمایش برای تنظیم تنظیمات پیش فرض زیر را اولویت خود را در هنگام استفاده از کد خوان. OBDSTAR

هنگامی که نرم افزار تشخیص است از صفحه اصلی انتخاب شده، کد خوان شروع به شناسایی پروتکل ارتباطی به صورت خودکار. هنگامی که اتصال برقرار شده است، یک منو است که لیستی از آزمون در دسترس بر روی صفحه نمایش خودرو شناخته شده است. گزینه های منو به طور معمول عبارتند از:
● خواندن کدهای
● قاب یخ داده
کدهای ● پاک کردن
● زنده داده
● I / M آمادگی
● سنسور O2 تست
● در هیئت مدیره مانیتور تست
● اجزای تشکیل تست
● اطلاعات خودرو
● ماژول در حال حاضر
● واحد اندازه گیری

اطلاعات بیشتر در مورد XTUNER AM1011 ابزار اسکن، pls بازدید OBD2 وب سایت:
http://www.uobdii.com/wholesale/xtuner-am1011-obdii-plus-code-reader.html

XTOOL EZ400 PRO، Xtool EZ400 و Xtool PS90 بهتر است؟

XTOOL EZ400 PRO متفاوت از Xtool EZ400 را در کادر VCI است، XTOOL EZ400 / EZ400 نرم افزار متفاوت از Xtool PS90 / PS80 در توابع خاص است.

بیشتر در مورد ابزار OBD2، pls بازدید: blog.uobdii.com

  1. ناهمسان:
1). XTOOL EZ400 PRO  = Xtool EZ400  جعبه + VCI
XTOOL EZ400 PRO  همه در یک دستگاه است ، بدون نیاز به هر جعبه VCI بیشتر، پس از آن 2.64LB است سبک تر از Xtool EZ400، بسته سبکتر معنی هزینه حمل و نقل کمتر و راحت تر استفاده کنید.

ضمیمه Xtool EZ400  جعبه VCI ضمیمه XTOOL EZ400 PRO بسته کامل (بدون در بالای کادر Xtool VCI) 2). XTOOL EZ400 PRO  / XTOOL EZ400 توابع <Xtool PS90 Xtool PS90 ( تبلت در 10inch با وای فای و همه تابع ): تشخیص سیستم کامل در همه باعث می شود ...... تایید IMMO ...... تایید کیلومترشمار تنظیم
xtool-ez400-VCI جعبه
 
ez400-PRO-تشخیصی-ابزار





 ...... تایید
توابع خاص (تنظیم مجدد نفت / تنظیم مجدد روغن موتور نور، EPB پارکینگ برق ترمز انطباق،  TPS بدنه دریچه گاز انطباق، EPS کالیبراسیون برق قدرت فرمان، دنده یادگیری، هواگیری ABS، ECU تنظیم مجدد، استفاده از تایر نور اخطار فشار تنظیم مجدد و تنظیم مجدد باتری . ) ...... تایید XTOOL EZ400 PRO  7 " توابع : تشخیص سیستم کامل در همه باعث می شود ...... تایید توابع خاص کار می کند: تنظیم مجدد نفت / روغن موتور نور تنظیم مجدد، EPB پارکینگ برق ترمز انطباق، TPS بدنه دریچه گاز انطباق ... تایید راه اندازی X431 3). XTOOL EZ400 PRO  / XTOOL EZ400  بسیار ارزان تر از PS90 Xtool 






Xtool PS90: 1500 دلار به 2900 دلار (گوگل برای تایید)
XTOOL EZ400 : 554 دلار
XTOOL EZ400 PRO : 479 دلار
SRC: http://www.uobdii.com/wholesale/xtool-ez400-pro.html 

  1. یکسان:
  • محصولات Xtool اصلی و به روز رسانی در وب سایت رسمی شرکت Xtool xtooltech.com .
  • تشخیص سیستم کامل ...... تایید
  • هر دو می توانید از این توابع خاص را انجام دهد: تنظیم مجدد نفت / تنظیم مجدد روغن موتور نور، EPB پارکینگ برق ترمز انطباق ثابت خودرو
  • یک سال به روز رسانی رایگان، با یک کلیک نرم افزار به روز رسانی از طریق WIFI
  • پس از فروش technicalsupport (دسترسی از راه دور).

که همه