فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

Porsche PIWIS III غیرفعال کردن / فعال کردن عملکردهای پنهان برای پورشه ماکان

بسیاری از ویژگیهای PCM اختیاری کوچک با Porsche PIWIS III قابل فعال هستند . بدیهی است ، این ویژگی ها باید توسط کارخانه نصب شده باشند - می توانید از PIWIS استفاده کنید تا نصب کنید اما فعال نشده است.
پایین Macan-Air-Suspension-thru-PIWIS
 در اینجا لیستی کوتاه از چنین گزینه هایی وجود دارد:
- ناوبری
- دفترچه تلفن
- کنترل صوتی
- chrono ورزشی
- رادیو ماهواره ای
- USB
- بلوتوث
- اروپا / NAmerica / SAmerica / آسیا / MiddleEast / روسیه / چین / نقشه و غیره
- PCC
-
فعال سازی تلفن انجام می شود با وارد کردن کد هگز 16 رقمی به PIWIS ، که سپس در یک پیام UDS CAN به PCM ECU ارسال می شود. این کد از VIN گرفته شده است و ویژگی ای که می خواهید آن را فعال کنید. با توجه به اینکه می توانید این کدها را به راحتی از سایتهای مختلف آنلاین خریداری کنید ، بدیهی است که الگوریتم با موفقیت مهندسی معکوس شده است.
برای فعال سازی به اتصال آنلاین احتیاج ندارید ، اما این یک روش معمول است که فروشندگان می توانند کد را دریافت کنند.

مثال 1: بازپرداخت پایین / پایین برنامه Porsche Macan سیستم تعلیق هوا از طریق PIWIS 3 در
اصل فروشنده یا تعمیرگاه فقط باید با PIWIS وارد ماژول کنترل تعلیق هوا شود و 20 میلی متر را به تنظیمات تعلیق فعلی خود که توسط کارخانه وارد می شود اضافه کنید. به عدد ماکان رفته تا ماشین پایین بیاید. ممکن است آنها سعی کنند تفریق کنند زیرا این امر چگونه در Cayenne و Panamera کار می کند ، اما Macan متفاوت است.
در اینجا نمونه ای از کارهایی که آنها انجام می دهند آورده شده است ، این شماره ها دلخواه هستند ، بنابراین از آنها در ماشین شخصی خود استفاده نکنید.
کدگذاری اصلی 414 Front Front ، آنها 20 اضافه می کنند تا آن را
کدگذاری اصلی 434 Right Front
411 کنند ، آنها 20 را به آن اضافه می کنند 436 Lode Rear کدگذاری اصلی 418 ، 20 را به آن اضافه می کردند 438
کد نویسی اصلی Rear 414 ، آنها را به 2034 اضافه می کنند.
این اساساً منطقی است که در پشت آن وجود دارد و این اعداد به معنای چیزی نیستند ، بنابراین آنها را به داخل ماشین وارد نکنید ، من نمی دانم که تنظیمات کارخانه شما مانند هر کدام چیست ماشین ممکن است کمی متفاوت باشد ، آنها براساس پارامترهای مختلفی در کارخانه تنظیم شده اند.
همچنین این کار را با ریسک خودتان انجام دهید ، زیرا من هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی تأثیر این ضمانت در شما یا عمر سرویس تعلیق هوا ندارم.
به نظر من ، اگر جلوی آن را 10 میلی متر بیشتر از قسمت عقب بکشید ، به نظر می رسد بهتر است ، زیرا به دلیل شکل قوس های چرخ ، گاهی اوقات ماکان به نظر می رسد که در پشت چمباتمه است.
همچنین 20 میلی متر کمتر از یک اینچ و راستش را بخواهید ، حتی به نظر نمی رسد که شما ماشین را کم کرده باشید.

خوب است بدانید:
1.PIWIS III / PIWIS II به شما امکان می دهد تا Macan خود را رها کنید و ویژگی های مختلف کارخانه را روشن و خاموش کنید. اگر شما هنوز هم می خواهید آنها را به دکمه ها پاسخ دهد ، لحن را انجام نمی دهد و الگوریتمی را که کنترل دریچه ها را کنترل می کند تغییر نخواهد داد. برای انجام این کار شما باید کنترلرهای مختلف موجود در خودرو یا ECU را هک کنید. در حالی که این روش معمول در بسیاری از جامعه هکرها در GM ، Ford و سایر ECU است ، انجام این کار برای سیستم SDI زیمنس در مدل اواخر Porsches بسیار دشوار است.

2.PIWIS II با PIWIS III جایگزین شده است ، PIWIS III گران تر از PIWIS II است ، اما می تواند اتومبیل های جدیدتر پورشه را پوشش دهد [Paramera (971) 2018، Caynenne (92A) 2018، Macan (95B) 2018، Macan (95B) 2018 ، 911 (991) 2018] و از ویژگی های کاربر پسند بیشتری برخوردار است.
https://blog.uobdii.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.