فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

GM تست NANO VXDIAG جهانی و TIS2000 شده توسط XP VWmare

بنابراین اگر یکی درک تکنولوژی است، GM NANO  است معامله بد نیست، از آن نیز با GDS2 می آید و همچنین به کار بر روی خودروهای جدید. GM MDI 2

سقوط، مگر اینکه شما همه چیز را در بارهای گویند یک صفحه نمایش لمسی تبلت شوخ طبعی کوچک، پس از اکثر لپ تاپ ها بیش از حد بزرگ مورد استفاده قرار گیرد در حالی که شما در ماشین به جای دارند.

به علاوه، هنوز هم نمیفهمد که مشکل چرا نرم افزار Tech2win کار نمی کند بر روی دستگاه من، و هنوز هم در حال اجرا آن، و تمام نرم افزار های دیگر بر روی یک ماشین ویندوز از 32bit قدیمی به جای.

پس من هنوز هم دادن  کلون تکنولوژی دوم  شست بهتر برای کار بر روی C6، از یک اندازه کامل خود را هنگامی که در ماشین هستند، به علاوه نرم افزار TIS200 که همراه با آن، آن یک کلیک بارگذاری از دیسک به جای.

برای اضافه کردن، هنگامی که شما انجام می دهند بالا به VM به SD، هنگامی که شما برنامه بدهید VXDiag نصب شده در 4، مطمئن شوید که باز کردن برنامه بدهید، به روز رسانی کلید مجوز خود را، پس از آن بار هر دو برنامه مناسب پس از آن نصب خواهد شد مورد نیاز اسکنر VXDIAG را انتخاب کنید در مرحله 19. از این رو اگر همه شما با "عمومی عبور از طریق غواص است فقط MDI و MDI2 تنها، و سپس شما می توانید نیاز به لغو تماس از Tis2000، رفتن به برنامه بدهید VC، به روز رسانی مجوز خود را در نانو ، پس از آن نصب هر دو پاس را از طریق و برنامه GM / GDS2 از صفحه نمایش همان. هنگامی که شما مانند انجام داده اند، پس از آن شما می توانید به Tis2000 رفتن، رفتن به IO، پاس عمومی از طریق انتخاب کنید، و در حال حاضر شما می اسکنر VXDIAD تحت دارند MDI  انتخاب و MDI2 را انتخاب کنید.

همچنین، این برنامه SDS در Tis2000 تنها کسی است که نانو در پاس را از طریق حالت کار خواهد کرد. بقیه برای یک واحد دست دوم فناوری که خود را به جای استفاده نمی باشد.

بنابراین tech2win در حال اجرا بومی با هر گونه شانس در یک ماشین 64bit به پیروزی (ممکن است شانس بهتر است با یک ماشین به AMD هستند، از آنجا که من داد تا تلاش را در یک ماشین اینتل 7، و فقط در حال اجرا است که در 7 ماشین برنده بعدی شما GDS2 اجرا در یک ماشین VM با استفاده از دو فایل شما باید، دستگاه VM دیگر در حال اجرا یک نسخه XP کامل، با راه بالا به راه اندازی Tis200 و نه، شما نمی توانید نصب tech2win بر روی دستگاه کامل XP VM، از آن می خواهید را به اجرا در پیروزی 7 از 32bit به جای.

و فقط یک FYI، سعی کنید به جلو و دو نسخه VM در ویندوز 7 در حال اجرا در کامپیوتر virtal رایگان شما می توانید از MS دانلود کنید، اگر شما را به سرعت از جدید استفاده می شود برنده 10 ماشین آلات (درایو SSD و قدرت بیشتر / حافظه که شما واقعا می توانید استفاده کنید کوتاه از بازی)، VM'g قدیمی تر یک ماشین 7 32 بیتی با پردازنده M، آن به طرز وحشیانه ای آهسته به حداقل می گویند.


نکته بسیار خوب ممکن است به شما کمک کند اگر شما دان ، تی موفق باشید با GM نانو:

آیا احساس بد نیست، از آنجایی که من کلون من کشیده از هم جدا به فقط یک نگاه اتصالات لحیم کاری را برای پاک کردن آنها وقتی برای اولین بار آن را به طوری که آنها کردم مشکلات ایجاد نمی کند، دیدم ارزان دست کشیدن DC به DC مبدل سپس، و یک تماس تا به جای من هنگامی که آن را بد می رود و همچنین.

اگر هیچ چیز دیگری، زمانی که شما به خودکار خونریزی ترمز خودرو، شما لازم نیست که بزرگ GM نانو حلق آویز کردن که شما باید دزدکی حرکت کردن پای خود را در زیر آن به شما به عنوان چرخه پمپ ADS و سوار پدال ترمز. از این رو برای رفتن به یک عوضی به انجام رانندگی اجرا می شود داده ها با نانو وصل، از آن پایین آویزان بسیار پائین و واقعا می شود در راه اگر شما در حال تلاش برای رانندگی ماشین.

اعتماد دوزخ است، برای چک کردن موتور و انجام داده گزارش های موتور، آن را آسان به اجرا پروفایل من وای فای کم ELM 327 و اجرا استاد اسکن نارون از طریق لپ تاپ بر روی نیمکت. از این رو فای مشخصات پایین ELM327 با یک کپی از استاد اسکن از طریق آمازون برای $ 19، و نیز آمد و با من آیفون در حال اجرا dashcommand برای رانندگی کار می کند، از آنجا که دستگاه ELM327 فای تنها سایت مورد یک اینچ زیر پورت OBDI وقتی به برق وصل.

از کجا  تکنولوژی دوم می آید در (و GM نانو)، بقیه از ماشین است، چرا که استاد اسکن / انواع دیگر از اسکنر اساسی نمی تواند به ماژول های بدن به جلو و روشن این کدها، و نه شما را به گزینه های خاص و همچنین.

همانطور که برای HPtuner بیش EFI زندگی می کنند، هر دو داریم و واقعا نمی تواند برای مطمئن است که این نرم افزار تنظیم بهتر است. اسب بخار تیونر آمده است یک راه طولانی با گزینه های اضافی، در حالی که EFI به شما به تمام گزینه های به جای دسترسی از همان آغاز. همچنین، این هر دو دستگاه خوب برای استفاده به انجام داده رانندگی اجرا می شود مانند کلون فناوری II و همچنین، از زمانی که در وصل، تارهای می توان جمع تا در راه گرفتن یا نه می باشد.

از این رو هنوز هم به فروش می رسد اگر GM نانو باقی خواهد ماند در / خود را به رفتن به آن دست کشیدن از پورت برای رانندگی اجرا می شود داده متصل و در مقابل من ELM327 فای
vxdiag-VCX نانو گرم در اتصال-1 vxdiag-VCX نانو گرم در اتصال-2

 که من استفاده از بیشتر با استاد اسکن و یا دستور خط تیره برای رانندگی ورود به سیستم داده ها به جای اجرا می شود. پس اجازه می دهد برای اضافه کردن یک کابل OBD2 توسعه  است که باید در مخلوط برای GM نانو برای رانندگی ورود به سیستم داده که رفتن به مورد نیاز است و همچنین پرتاب می شود.
vxdiag-VCX نانو گرم در اتصال 3


Autel IM608 خواندن و پاک کردن کد مشکل تشخیصی

این تمرکز آموزش در مورد چگونگی استفاده از Autel IM608 برای تشخیص vhicle خود، آن را به شما نشان دهد خواندن و پاک کردن کدهای مشکل تشخیصی.

حال حاضر، شرکت Autel منتشر شد خود را Autel APB112 شبیه ساز کلید مورد استفاده با Autel IM608 و Autel IM508 .


Autel IM608 خواندن و پاک کردن کد های خطا:
IM608 اتصال به خودرو، و سپس وارد منوی را انتخاب کنید تشخیص، و اسکن خودکار را انتخاب کنید به شناسایی خودرو.
این تابع و نمایش کد های خطا از سیستم کنترل خودرو است. این صفحه نمایش خواندن کدهای برای هر خودرو در حال آزمایش متفاوت است. در برخی از وسایل نقلیه، توقف داده ها قاب همچنین می توانید برای مشاهده بازیابی شود. کدهای نمونه خوانده به شرح زیر صفحه نمایش: صفحه نمایش





1 Autel MaxiIM608 تشخیص نوار ابزار دکمه - را ببینید دکمه جدول 4-2 عملیات نوار ابزار در صفحه 38 برای شرح مفصلی از این عملیات برای هر دکمه.

2Main بخش
کد ستون - نمایش کد های بازیابی شده از خودرو.
وضعیت ستون - نشان می دهد وضعیت کدهای بازیابی.
توضیحات ستون - شرح مفصلی برای کدهای بازیابی.
برفدانه آیکون - تنها صفحه نمایش در هنگام توقف داده ها قاب برای مشاهده در دسترس است؛ انتخاب این آیکون یک صفحه نمایش داده ها، که به نظر می رسد و رفتار شبیه به صفحه نمایش خواندن کدهای نمایش داده شود.

3.Functional دکمه
راهنما - شیر برای مشاهده اطلاعات کد خطا، از جمله توضیحات گسل، شرایط برای شناسایی گسل، و اطلاعات راننده.
 قاب یخ - برای مشاهده توقف داده ها قاب ضربه بزنید.
 جستجو - شیر برای جستجو اطلاعات مربوط به کد خطا در گوگل.
 ESC - ضربه بزنید برای بازگشت به صفحه قبلی یا خروج از تابع.



کد پاک کردن
پس از خواندن کدهای بازیابی شده از خودرو و تعمیرات خاص انجام شده است، شما می توانید تصمیم به پاک کردن کد از وسیله نقلیه با استفاده از این تابع. قبل از انجام این تابع، مطمئن شوید که کلید احتراق خودرو در موقعیت ON (RUN) با خاموش موتور است.

برای پاک کردن کدهای
افزار 1Tap کدهای از منوی عملکرد پاک کردن.
پیام هشدار 2A نمایش برای مشاوره از دست دادن داده اگر این تابع به اتمام است.
الف) ضربه بزنید به ادامه. تائید صفحه نمایش صفحه نمایش زمانی که عملیات با موفقیت انجام شده است.
ب) شیر بدون به خروج.
3Tap ESC بر روی صفحه نمایش به تایید خروج کدهای پاک کردن.
4Perform کدهای تابع خواندن دوباره برای بررسی اگر کد با موفقیت پاک شده است.

http://www.uobdii.com/wholesale/autel-maxiim-im608.html

نحوه استفاده Foxwell NT530 خواندن و پاک کردن کد مشکل

در راهنمای آموزش نمایش شما در این چگونه به استفاده از Foxwell NT530 ابزار . به ادامه مطلب و کد پاک تشخیصی مشکل

Http://www.foxwellmall.com/

. کدهای دفعات بازدید: MENU شما اجازه می دهد در ادامه کدهای مشکل در واحد کنترل پیدا شده است
نمونه وضعیت کد عبارتند از:
● در حال حاضر / دائم کدهای / کنونی
● کدهای انتظار

کدهای تاریخچه
در حال حاضر / دائم کدهای / کنونی ذخیره شده در یک Module1 کنترل استفاده می شود برای کمک به شناسایی علت است که از یک مشکل یا مشکلات با یک وسیله نقلیه. این کد یک شماره خاص از بار رخ داده اند و نشان می دهد مستلزم آن است که مشکل تعمیر.

http://www.uobdii.com/wholesale/foxwell-nt530-scanner.html

کد انتظار نیز به عنوان بلوغ اشاره کدهای که نشان می دهد گسل متناوب. اگر خطا کند در تعداد معینی از چرخه درایو (بسته به خودرو)، کد ها از حافظه است. اگر یک گسل رخ می دهد یک شماره خاص از زمان، رخ نمی دهد . بالغ به یک کد و DTC میل روشن یا چشمک می زند
تاریخچه همچنین کدهای هستند معرفی کرده به کدهای AS گذشته نشان می دهد که کد های خطا متناوب که که در حال حاضر فعال است.

برای خواندن کدهای از خودرو A:
1. فلش فلش با کلید حرکت به از خواندن کدهای برجسته مطبوعات و منو را وارد کنید کلید عملکرد.
یک کد و ITS فهرست شماره از جمله شرح نمایش کد.



پایین صفحه نمایش رو به بالا و استفاده 2. کلید های arrow به حرکت از طریق خطوط داده ها به را انتخاب کنید، و چپ و راست کلید های arrow به حرکت از طریق عقب و جلو مختلف از داده ها. 3. را فشار دهید ذخیره کلید به عملکرد تابع قاب DTC اطلاعات فروشگاه. فشار کلید یخ . توقف داده نمایش به یخ قاب داده: یک تصویر لحظهای بحرانی خودرو شرایط عملیاتی به صورت خودکار توسط کامپیوتر در هیئت مدیره ثبت شده در زمان از DTC است تنظیم خوب آن را کمک تابع به تعیین چه چیزی باعث خطا .. 4. چپ و استفاده پیکان برگشت کلید های ARROW به سمت راست بروید و جلو از طریق صفحه نمایش از داده های مختلف. 5. فشار دهید ذخیره تابع به قاب یخ اطلاعات فروشگاه. و یا استفاده از تماس کلید خروج. کدهای پاک














منوی کدهای پاک شما اجازه می دهد برای پاک کردن کد های خطا فعلی و ذخیره شده از یک کنترل ماژول انتخاب شده است. همچنین آن را پاکسازی اطلاعات ECU تمام موقت، از جمله قاب یخ. بنابراین مطمئن شوید که سیستم انتخاب شده است به طور کامل بررسی می شود و سرویس های تکنسین و هیچ اطلاعات حیاتی خواهد بود قبل از کدهای پاکسازی از دست داده است.

توجه داشته باشید
● به کدهای روشن، را اطمینان حاصل کنید که در اشتعال مهم این است که با در The کردن موتور روشن.
● کدهای پاک می کند در مشکل این است که در گسل ناشی از تعمیر نیست! کد های خطا تنها باید پاک شود پس از اصلاحی در The برای وضعیت شرط (s ) که آنها را ایجاد می شود.

به کدهای پاک کردن:
1. در فلش با استفاده از کلیدهای پیمایش به برجسته کدهای پاک از در منوی عملکرد و مطبوعات کلیدی را وارد کنید.


بر روی دنبال صفحه نمایش 2. دستورالعمل و سوالات در مورد پاسخ به کامل خودرو در حال آزمایش این روش است. 3. باز هم بررسی کدهای. باقی می ماند اگر هر کد، کدهای پاک این مراحل را تکرار کنید. Foxwell NT530 اسکنر