فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

VW سیستم MQB برنامه نویسی

: در اینجا 3 برنامه نویسان است که می تواند VW MQB برنامه نویسی سیستم را پشتیبانی می OBDSTAR X300 DP PAD ، OBDSTAR X300M و Xhorse VVDI2 .

OBDSTAR X300 DP PAD
X300 DP PAD نه تنها حمایت VW MQB برنامه نویسی ، بلکه در کار سیستم BMW FEM / BDC برنامه نویسی .OBDSTAR X300 DP اولین تبلت از OBDSTAR است که به یک سطح بالاتر در برنامه نویسی و تشخیص کلیدی رسیده است. به ارث بردن از OBDSTAR برنامه نویسی حرفه ای خودرو و تکنولوژی تشخیص پیشرفته، X300 DP توسط پوشش طیف گسترده ای از وسایل نقلیه، شامل تابع قدرتمند، و ارائه کیفیت برتر مشخص می شود.


OBDSTAR X300M
OBDSTAR X300M دستگاه حرفه ای ترین برای تنظیم odemeter، که پوشش ماشین conprehensive model.Main سیستم واحد OBDSTAR X300M تصویب ARM تراشه با سرعت بالا به KEET آن در حال اجرا محصول پایدار، سریع و ضد jamming.This می توانید از سیستم VW MQB کیلومترشمار حمایت است اصلاح.

Xhorse VVDI2
VVDI2 نسخه کامل همراه با عملکرد عمومی + VW + BMW + پورشه + PSA + آئودی نسل 5 تابع + BMW OBD Fucntion + BMW CAS4 + توابع + تانگو + J2534، بدون نیاز به خرید دیگر Authorization.VVDI2 پوشش تمام توابع از VVDI، VVDI 5 IMMO آداپتور، ب ام و چند ابزار، CAS4 آداپتور، تانگو و J2534.


http://www.car-auto-repair.com

OBDSTAR X300 PRO3 تنظیم مجدد تویوتا G تراشه 72 همه از دست رفته هنگامی که کلید

OBDSTAR X300 PRO3 یکی از است ماشین برنامه نویسان کلید است که قادر به تنظیم مجدد G تویوتا چیپ 72 زمانی که همه کلیدی از دست داد. به خواندن برای روش گام به گام.

ابزار برای آماده سازی:
تراشه تویوتا G 72 کلید جدید
روش:
این تویوتا G تراشه 72 کلید جدید است.

 برق در سایت آل OBDSTAR X300 PRO3، انتخاب نام تجاری ماشین "تویوتا / لکسوس نسخه 31.09".

قرار دادن کلید تویوتا جدید را به سیستم جرقه زنی، نور امنیتی در نمی کردن. 
کلید برنامه نویس ماشین
روشن کردن سیستم جرقه زنی با کلید جدید. بیا به X300 PRO3 منو تابع "تویوتا / لکسوس نسخه 31.09"، دکمه "گوش و حلق و" را فشار دهید، مقدار دهی اولیه .. مجوز ... را انتخاب کنید "اندازد" -> نوع 2 (با گرم 72) -> تنظیم مجدد. سوئیچ خاموش، و سپس سوئیچ است.





سوئیچ کردن و حذف کلید، دکمه "گوش و حلق و" را فشار دهید، پیکربندی سیستم، لطفا صبر کنید ...

سوئیچ در پس از آن وارد کنید، پیکربندی سیستم، لطفا صبر کنید ...
سوئیچ کردن و حذف کلید. حالا نور امنیت سریع ثابت.

دریافت اطلاعات کامل روی صفحه نمایش است که هدایت چگونه به برنامه کلید در عرض 120 ثانیه. فقط به دستور العمل دنبال کنید.




در حال حاضر ماشین توانید شروع کنید.
بیشتر محصولات obdstar آزمون مورد reasl، لطفا تمرکز بر روی:
http://obdstar-obdstar.blogspot.com/
http://blog.obdstartool.com

تعمیر Autel MS908P BMW E90 328xi تنظیم کننده پنجره

2006 BMW E90 328xi پنجره سمت راست عقب کار نمی کند، جایگزین تنظیم کننده پنجره اما نه همه راه بالا و پایین گیر کرده بود. مورد استفاده Autel MS908P  برای تعمیر پنجره OK تنظیم کننده! پس در این صورت موفقیت در اینجا به اشتراک بگذارید.



چگونه Autel MS908P مقداردهی اولیه BMW پنجره تنظیم کننده، تنظیم مجدد BMW پنجره خودکار؟ پلاگین دستگاه برنامه نویسی J2534 ECU را به پورت OBD ماشین. سپس شما می توانید آن را برای اتصال استفاده کنید  Autel MaxiSys نرم افزار MS908P  با ماشین از طریق Wi-Fi است.
کلیک کنید «تشخیص» و را انتخاب کنید "بی ام و. Autel DS808K



یا شما به طور مستقیم می توانید با کلیک بر روی دکمه VIN در گوشه بالا سمت چپ، انتخاب کنید "شناسایی خودکار" و آن را به طور خودکار به عنوان خوانده شده VIN و نشان می دهد اطلاعات خودرو.



در حال حاضر شما نیاز به اتصال ماشین با شارژر برق بیش از 12V . سپس کلید از راه دور را به اسلات های کلیدی و دکمه ماشین شروع به فشار قرار داده است.
 سپس به "تابع داغ" است.

"پنجره ها، درها و سقف" و سپس "مقداردهی اولیه تنظیم کننده پنجره" تابع را انتخاب نمایید.




دنبال راهنمایی "تغییر در ترمینال 15 (احتراق)"، نگه داشتن کلید از راه دور در حافظه کلیدی و پدال ترمز را فشار دهید، ماشین فشار دکمه شروع به تبدیل احتراق به ترمینال 15.
انتخاب به مقداردهی اولیه "سمت مسافر، عقب" تنظیم کننده پنجره . BMW تعمیر مشکل


در پنجره سمت راست عقب به طور خودکار باز و بسته.
پس از آن شما می توانید رول بالا و پایین آن پنجره به طور معمول.
Autel MS908 نرم افزار  موفقیت مقداردهی اولیه BMW E90 328xi عقب پنجره تنظیم کننده درست است! BMW پنجره خودکار تنظیم مجدد OK!