فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

EL-50448 GM TPMS relearn مشتریان ابزار بازخورد

ینجا مجموعه ای از ال 50،448 GM TPMS relearn ابزار بازخورد خوب. با تشکر از مشارکت کاربران واقعی.

  1. با این نسخهها کار بر روی کامیون و ماشین: ساده و ارزان اما کار بزرگ است. بسیار بهتر از رفتن به فروشنده و یا یک فروشگاه تایر فقط برای گرفتن سنسور فشار خود را تنظیم مجدد. من آن را در کامیون و ماشین همسر من استفاده می شود و آن را تنها چند دقیقه زمان برای تنظیم مجدد هر چهار چرخ در هر.
به خوبی به ارزش پول است.
  1. با صفحه نمایش باتری کم درست: من هرگز قادر به گرفتن سنسور TP من به برنامه با استفاده از روش "اجازه دهید هوا خارج" در من 2007 تاهو شده است. قبل از اینکه من از این ابزار به حال، من فقط به یاد داشته باشید که لاستیک که وقتی که من آنها را چرخانده، اما دیگر. در حال حاضر، می توانید آنها را در کمتر از چند ثانیه تغییر برنامه و نمایش فاصله به درستی نشان می دهد که تایر کم است. این ابزار باید با وسیله نقلیه است.
  1. آسان برای استفاده: بهره برداری از این محصول بسیار ساده و آسان است. همانطور که گفته شد آن را سخت برای به دست آوردن در مورد هزینه این مقدار پول فقط به چرخش لاستیک، اما با توجه به آنچه فروشندگان می شارژ هیجان زده، آن را بسیاری از بازدیدکننده داشته است سفرهای خدمات را به واحد پرداخت. تا آنجا که به کار آن را دقیقا همان چیزی را می گوید آن را با هیچ درام انجام خواهد داد. قرار دادن خودرو در حالت تنظیم مجدد و با فشار دکمه در واحد جهت مشخص شده در کتابچه راهنمای صاحبان خودرو زیر است.
  1. من نمی توانستم باور من نیاز به یک ابزار خاص به چرخش لاستیک من. از آنچه که من درک 2010 (2011) و بالاتر وسایل نقلیه، شما می توانید هر آهنربای بزرگ برای تنظیم مجدد سنسور فشار تایر خود استفاده کنید. 2011 (2012) و تا حداقل من 2013 سیلورادو، شما نیاز به یکی از این وسایل. این یکی کار می کند مثل یک قهرمان، و یکی از من از طریق وب سایت GM اشاره شده است.
این یک فرآیند ساده است:
1) کلید خود را با قرار دادن در احتراق، و تبدیل آن را اجرا کنند.
2) فشار قفل خود را و باز کردن دکمه های روی کنترل از راه دور خود را تا زمانی که کامیون جیکجیکهای. (وجود دارد چند راه دیگر بیش از حد، اما این ساده ترین بود).
3) شروع با تایر جلو سمت چپ؛ نور فلاشر که تایر باید روشن به شما اجازه می دانم که تایر نیاز برنامه نویسی. حق سرد؟
4) این اسباب دادن به تایر بعدی را به ساقه، و دکمه را فشار دهید. پس از 3 ثانیه یا بیشتر، کامیون جیکجیکهای
4) سپس فلاشر جلو سمت راست است، و منم تایر بعدی خود را. فشار اسباب تایر و دکمه را فشار دهید. در ادامه به سمت راست عقب، و پایان با سمت چپ عقب. در حالی که همه زیر فلاشر. طول می کشد همه از 3 دقیقه.
از یک طرف $ 50 + زیادی برای اطمینان از سنسور فشار تایر من همه تراز وسط قرار دارد به درستی (من به ندرت به آنها نگاه کنید. از سوی دیگر، من یک ابزار جدید و هیچ غریبه نیاز به لمس کامیون من است.

  1. ای پوشش خودرو GM: روش جلوگیری از تورم تنها در شورلت ولت OK تایید شده است سال 2011 سال، با ال 50،448 TPMS ابزار relearn، من می توانم 4 TPMS برنامه ریزی شده در کمتر از یک دقیقه است. EL-50448 تواند TPMS در GM برنامه 2010-2013 سال.
شما می توانید از ابزار در هر نمایندگی GM پیدا کنید، و یا خرید آن را خاموش به عنوان مثال آنلاین www.uobdii.com. : من یک لینک در اینجا http://www.uobdii.com/wholesale/el-50448-tpms-activation-tool-oec-t5.html .

 EL-50448 GM TPMS ابزار relearn قیمت 50USD توسط پی پال با تحویل (15-20 روز کاری) و پرداخت هزینه حمل و نقل است. شما می توانید بسته در 3-5 روز کاری توسط DHL دریافت خواهید کرد. PS: هنگامی که شما بسته را دریافت خواهید کرد شما می توانید آن را پیدا مجهز به شارژر نیست و باتری، اگر شما به آنها نیاز دارید، شما نیاز به پرداخت 10 دلار است.

اطلاعات بیشتر در مورد ابزار فعال سازی TPMS : 
http://www.uobdii.com/wholesale/producttags/tpms-tool.html