فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

بنز E200 نور موتور چک، بیکار زمانی که لرزش موتور، سرعت آهسته

علامت
انتقال مرسدس E200 271EVO پیکربندی موتور و 722.9، مسافت پیموده شده از 131670km. جایگزین از ماشین به روغن پایه فیلتر ،. 4 روز پس از گسل موتور نور و لرزش موتور آماده به کار، خودرو سرعت کم. Xtool XlOO نرم افزار


عیب یابی و رفع عیب
از ماشین جایگزین پایه فیلتر روغن، جدا سمت منیفولد مکش، با توجه به پدیده اولیه از گسل به تعیین دلایل زیر: سیستم مصرف در نشت لوله خلاء یا نصب نشده در محل؛ هوای ورودی منیفولد نشت؛ دریچه گاز می کند خب مطابقت ندارد، و یا در محل نصب نشده است؛ مشکل جرقه زنی؛ xtool ez500 مشکل عرضه نفت.

از آنجا که تغییر نمی ماشین تعمیر و نگهداری از DID جرقه شمع، VVDI MB ابزارو آخرین به فروشگاه برای چک جرقه شمع متصل به بسیاری از کک، و پدیده سوختن الکترود، برای اولین بار با شمع جرقه های جدید نصب شده، خودرو پس از موتور یا با عصبانیت سخن گفتن. هیچ مشکلی با شمع جرقه وجود دارد متصل به تشخیص شمع جرقه خوانده شده کد خطا :. P0172 مخلوط (سیلندر ستون 1) بیش از حد ضخیم است، دامنه سیگنال بیشتر از حداکثر دامنه است معنای کد خطا مخلوط است بیش از حد ضخیم، و در نتیجه. ضخیم از آنجا که TOO، مخلوط گاز در دلیل اصلی این است بیش از حد از تزریق سوخت، بیش از حد مصرف کم و یا سوزاندن خوب نیست. راهنمای دنبال کنید در کد خطا به مقدار واقعی از یک زیر معطل ماندن در شرایط موتور. VVDI ابزار کلیدی


ارزش واقعی فشار راه آهن است 5440kPa (ارزش مشخص شده اند 4540 ~ 6540kPa است)، که مشکل پمپ فشار بالا حذف خواهد شد. دریچه گاز پایین دست مقدار فشار سنسور فشار از 48.266kPa (مقدار استاندارد 20 ~ 40kPa)، ولتاژ سیگنال است 1.0V (مقدار استاندارد 0.5 است ~ 0.7V ) دو دلیل برای ارزش واقعی آن وجود دارد: .. سنسور و مشکلات خط آن؛ سیستم هوای ورودی در بخشی از نشت با توجه به نمودار مدار برای اندازه گیری ولتاژ تغذیه سنسور 5V، زمین و سیگنال خطوط طبیعی است . سنسور دریچه گاز فشار بالادست و سنسور فشار پایین دست، دو سنسور قابل تعویض هستند، ارزش واقعی سنسور هنوز اشتباه باشد، نشان می دهد که سنسور و خط خود را بدون مشکل است. بعد بررسی هوا سیستم است که در آن وجود دارد نشت مصرف، VVDI ابزار کلیدی .

در اولین آسان پس از اصل مشکل ، ابتدا سیستم مصرف هر یک از لوله خلاء با یا بدون نشت از محل را بررسی کنید، و سپس بررسی های تخصصی تلفن، حذف دریچه گاز برای دیدن مهر و موم آسیب دیده است نیست و محل خرد، فلپ صادر نکرده است کارت، به صرفه جویی در دریچه گاز دوباره پس از جایگزینی، با یک ابزار تشخیصی به دوباره یاد، با توجه به طبقه E 212 مدل در آزمون تشخیصی که نیاز به ولتاژ دقیق تر هستند، هنگامی که ولتاژ باتری کمتر از 11.6V است از برخی از عناصر که در یادگیری و بازی در ماه مه موفق نیست. شارژر باتری اتصال به در به relearn به دریچه گاز، خودرو شروع، گسل یکسان باقی می ماند، دریچه گاز حذف مشکل، VVDI MB ابزارسپس بر روی چک کردن منیفولد ورودی تمرکز می کنند. ، حذف منیفولد ورودی برای دیدن مهر و موم آن دست نخورده است، هیچ ناهنجاری، بلکه در مهر و موم در درزگیر، و پس از آن نصب شده مطابق با مصرف چند برابر گشتاور استاندارد. شروع ماشین، موتور و یا با عصبانیت سخن گفتن، دریچه گاز سنسور فشار پایین دست واقعی ارزش طبیعی نیست. ایده دوباره سفارش، با شروع از مرحله مکش هوا به گام از بررسی دقیق، ببینید که آیا بخشی از دست رفته. وقتی پشت فیلتر هوا برای بررسی لوله مکش، نشان داد که طولانی بیرون بکشد به عنوان به عنوان لوله مصرف ثانویه متصل به AIR جت پمپ شیلنگ (در زیر)، MB از SD C4موتور می کند لرزش نیست، و ارزش واقعی سنسور فشار پایین دست دریچه گاز همچنین به حد طبیعی کاهش یافته است. قرار دادن دسته نزدیکی شلنگ، بدیهی است می تواند احساس دمیدن هوای گرم، مانند گاز خروجی از سیلندر بوی.



این لوله ثانویه جت هوا لوله ورودی پمپ، پمپ جت هوا ثانویه است که معمولا تنها در دمای مایع خنک کننده بین 10 ~ 60 ℃، سرعت موتور، کمتر از 3000r / min است، موتور خاموش و یا بخشی از بار است. ثانویه جت پمپ هوا و هوای تازه از اینجا و سپس سوئیچ کنترل خلاء دریچه تزریق هوای ثانویه از منیفولد ورودی توسط سوپاپ پمپ هوا تغییر (Y32). هوای تازه وارد ردیف از سر سیلندر با تزریق هوا دریچه گاز ثانویه و گاز اگزوز واکنش نشان می دهند، به طوری که سه راه مبدل کاتالیزوری در اسرع وقت برای رسیدن به دمای کار، در نتیجه بهبود فرآیند گرم کردن انتشار عملکرد با توجه به اصل کار از سیستم تزریق هوای ثانویه، این لوله باید . از هوا دمیده شود دو دلیل برای این پدیده وجود دارد:دریچه سوئیچینگ پمپ هوا (Y32) است که همیشه در حالت معمول باز، دریچه سوئیچینگ پمپ هوا (Y32) را از طریق خلاء برای باز کردن دریچه تزریق هوای ثانویه بوده است؛ دریچه تزریق هوای ثانویه گیر، دولت از طریق تشخیصی را باز کنید. دستگاه به رعایت ارزش واقعی شیر سوئیچ پمپ هوا، در حالت بسته شده، و سپس از طریق ابزار تشخیصی برای فعال کردن، نزدیک عادی است، محرومیت از شیر سوئیچ پمپ هوا است (Y32) مشکل باز است. در زیر ترک دریچه تزریق هوا دوم، و حذف دریچه تزریق هوای ثانویه و باز و پیدا دیافراگم شد کک قفل شده است، نمی تواند بسته شود.دولت را باز کنید. از طریق دستگاه های تشخیصی به رعایت ارزش واقعی شیر سوئیچ پمپ هوا، در حالت بسته شده، و سپس از طریق ابزار تشخیصی برای فعال کردن باز کردن، بستن طبیعی است، محرومیت از شیر سوئیچ پمپ هوا است (Y32) مشکل است. در زیر به سمت چپ دریچه تزریق هوا دوم، و حذف دریچه تزریق هوای ثانویه و باز و پیدا دیافراگم کک قفل شده بود، نمی تواند بسته شود.دولت را باز کنید. از طریق دستگاه های تشخیصی به رعایت ارزش واقعی شیر سوئیچ پمپ هوا، در حالت بسته شده، و سپس از طریق ابزار تشخیصی برای فعال کردن باز کردن، بستن طبیعی است، محرومیت از شیر سوئیچ پمپ هوا است (Y32) مشکل است. در زیر به سمت چپ دریچه تزریق هوا دوم، و حذف دریچه تزریق هوای ثانویه و باز و پیدا دیافراگم کک قفل شده بود، نمی تواند بسته شود.این نمی تواند بسته شود.این نمی تواند بسته شود.



از آنجا که دریچه تزریق هوای ثانویه نمی تواند به طور کامل می شود بسته، گاز اگزوز به لوله مکش از طریق لوله کشی از سیستم تزریق هوای ثانویه بازگشت به طوری که فشار منیفولد ورودی افزایش می یابد و گاز خروجی است و سپس به داخل سیلندر معرفی .

از آنجا که در ورود در اگزوز گاز، هوا نسبتا تازه های کاهش خواهد یافت، به طوری که از سوخت را می توان به طور کامل سوخته نیست، AIR-نسبت سوخت است درست نیست، در موتور با عصبانیت سخن گفتن و گزارش های مختلف گاز بیش از حد ضخیم گسل. در تزریق هوای ثانویه شیر کربن رسوب تمیز، دوباره نصب تماس، موتور در حال اجرا هموار، مشکل حل شده است.

صبح روز بعد به شستن ماشین آماده است تا انتخاب کنید تا کالا، شروع به خودرو و پیدا خودرو درست کردن خودرو بلافاصله، و سپس شروع دومین بار، زمان شروع بیش از حد طولانی است، اما پس از شروع موتور در حال اجرا بسیار هموار پس از چند بار شروع می شود.، همه چیز عادی است. متوقف دوازده دقیقه به شروع دوباره، شکست ظاهر شد و سپس با استفاده از یک مولتی متر برای اندازه گیری ولتاژ شروع 10V، نرمال است که فشار کم سیستم سوخت است که در حدود 500 اندازه گیری کیلو پاسکال (مقدار استاندارد 400-670 کیلو پاسکال). اتصال دستگاه تشخیصی، تجزیه و تحلیل ارزش واقعی موتور در هنگام راه اندازی، نشان داد که ارزش واقعی سنسور فشار پایین دست طبیعی نیست، ارزش خود را 38.6kPa است
(مقدار استاندارد است 20 ~ 40kPa) ، نزدیک به مقدار بحرانی. دوم خواهد شد پمپ هوا شلنگ ورودی قطع و یک هوا دمیده، خاموش کردن پس از ده دقیقه و پس از آن شروع به خودرو دوباره، همه چیز عادی است. باز هم حذف ثانویه AIR تزریق شیر و پیدا کردن که دیافراگم باز هم این ماجرا است. حذف کک پس از مشاهده دقیق، دیافراگم است تغییر شکل شده است، خاموش سهل انگار، آن را آسان به کک قفل شده است.

جایگذاری جدید جدید تزریق هوای ثانویه شیر پس از عیب یابی.

گسل خلاصه
در عیب از ما باید جامع، CGDI بنز MB جامع و سیستماتیک در نظر بگیریم، استاد اصل کار از سیستم موتور، با توجه به اصل کار از قطعات ممکن است از شکست به حذف یک به یک، تجزیه و تحلیل دقیق از شکست های مختلف و ارزش واقعی بسیار مهم است می تواند کمک به ایده و پیدا شده که به سختی پیدا نقطه شکست.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.