فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چگونه به تشخیص و حل خودرو سیلندر نشت

با استفاده از نشت سیلندر سیلندر detector.The اصل اساسی نشت تست است به استفاده از هوای فشرده به پر سیلندر، با یک فشار سنج برای تشخیص پایان پیستون در در فشرده سازی به پایان سیلندر در زمانی که Yanhua دکتر آداپتور -Key تغییرات فشار، ویژگی کل گروه سیلندر از OBD2 sealing.That است، نه تنها از اصطکاک مهر پیستون، بلکه به مشخصه ورودی و خروجی شیر، بوش سیلندر، سر سیلندر و مهر.

 (1 ) ساختار سیلندر نشت و کار principleDomestic QLY-1 از نوع سیلندر نشت یابی Diagspeed MB کلیدی دستگاه به طور عمده توسط شیر کاهش فشار، فشار سنج مصرف، اندازه گیری جدول، روزنه کالیبراسیون، شلنگ لاستیک، سریع اتصالات لوله تغییر و دهان تورم و دیگر قطعات، همانطور که در شکل 2-12 نشان داده شده است علاوه بر این، باید یک منبع هوا خارجی ، یک اشاره گر به موقعیت پیستون و فشار plate.The موقعیت پیستون از تامین هوا خارجی باید معادل فشار فشرده سازی سیلندر می شود، به طور کلی باید 600 ~ 900kPa باشد. هوای فشرده با توجه به جهت فلش به سیلندر تشخیص نشت در فشار از فشار سنج در مصرف اجرای نمایش.

WithAfter که در سیلندر وارد در آن در پایان پایان در فشار فشرده سازی از طریق در کاهش دریچه، FCAR FVCI ابزار Passthruکالیبراسیون روزنه، شلنگ های لاستیکی ، لوله تغییر سریع اتصالات، و نازل تورم. تغییر فشار در سیلندر توسط سنج نشان داده شده است. این وضعیت changesThe فشار نشان می دهد مهر و موم سیلندر block.Cylinder نشت تشخیصی پارامتر StandardFor سیلندر نشت، چین توسعه یافته نیست، از شاخص های تشخیصی یکپارچه. تعمیرگاه خودرو

QLY-. 1 سیلندر هوا آشکارساز نشتی را در دفترچه راهنما، برای موتور از کامیون داخلی، هنگامی که ورودی، سوپاپ خروج و بوش سیلندر هستند خوب مهر، . شرایط مهر و موم سیلندر (عمدتا به اشاره پیستون سیلندر) قضاوت را می توان با در جدول 2-6 پرداخته هنگامی که خواندن متر بزرگتر از 250kPa، پیستون سیلندر با شرایط زیر آب بندی از شرایط، از موتور می تواند همچنان به استفاده از است، زمانی که خواندن متر کمتر از 250kPa است، پلاگین سیلندر با معاون مهر و موم کند الزامات سیلندر موتور را برآورده نمی شود و یا حلقه سیلندر خسته کننده است. حمل و نقل صنعت بازدید کنندگان tandard JT / T201-1995 "تعمیر و نگهداری خودرو روند مشخصات فنی" در وسیله نقلیه قبل از تعمیر و نگهداری دوم استفاده از مرجع پارامترهای تشخیصی از الزامات استاندارد داخلی دانگ فنگ EQ1090 و آزادی CA1091 نشت سیلندر ماشین، هنگامی که پیستون سیلندر قرار داده شده است در شخص بالا فشرده سازی موقعیت مرکز مرده ، فشار سنج اندازه گیری باید ≥ 250kPa باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.