فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چگونه به استفاده از راه اندازی CRP Launchطرفدار تشخیص فورد فوکوس

راه اندازی CRP لمسی نرم افزار یک ابزار بزرگ است که من به شما برخی از ویژگی های نشان می دهد. من یک فورد فوکوس 2002، آن را تا مشکلات بیکار خشن، و من می خواهم به استفاده از راه اندازی CRP لمسی طرفدار  برای تشخیص مشکل و تحریک عملی آن را نشان می دهد.

بیایید برای دیدن برخی از ویژگی های ما داشته باشد.
این شهر همچنین دارای برخی از دکمه های پد، آن است که بسیار آسان برای استفاده با صفحه نمایش لمسی است که بسیار باور نکردنی سریع پاسخگو به حرکت.

این است که برای فورد در اینجا.
در این صفحه، ما می توانیم به طور خودکار جستجو، دستی را انتخاب کنید، به صورت دستی تنظیم خدمات و F-650 / F-750 مشخصات تست
من همیشه خودرو به طور خودکار پیدا کردن جستجو، سریع تر از دستی جستجو است.
و آن را درخواست شماره VIN.
خوانده شده به گسل: GEM (عمومی ماژول الکترونیک) و RCM (محدود ماژول کنترل).
همانطور که می بینید، ما باید بسیاری از سیستم به عنوان خوانده شده دولت است. و ما در حال رفتن به انتقال قدرت ماژول کنترل، و درخواست توربو شارژ = مجهز نیست.
همانطور که می بینید، ما می توانیم کدهای خطا را خوانده است، در واقع وجود ندارد کدهای خطا به دلیل نور موتور چک در تاریخ نیست.
بیایید به انجام برخی بیشتر به چالش کشیدن به دلیل ما جهت کد ندارد. شما می توانید آن را ببینید می توانید کد روشن، به عنوان خوانده جریان داده ها.
بیایید به جریان داده ها بروید، و اگر شما این فیلم قبلی را تماشا کنید، من امیدوار این چیزی که چگونه به سرعت و پاسخگو مقایسه با ابزارهای دیگر است.
همانطور که می بینید ما مجبور صدها نفر از پارامترهای موجود در اینجا.

بیایید در این "موقعیت دریچه گاز" و "دمای هوای منیفولد" و "فشار ریل سوخت" نگاه کنید، آن را بسیار پاسخگو است.
خیلی از ویژگی های مهم در اینجا نموداری است، تمام صفحه نمایش نموداری در همان صفحه. در اینجا شما می توانید از نمودار کلیک کنید
برای دیدن به وضوح، آن است که نوع خوب است.
اگر شما می توانید به معنای درک نمی کنند، شما می توانید از دکمه پایین کلیک کنید تا آن را بررسی کنید.
چه من می خواهم به ذکر است که برای انتخاب دکمه زیر برای گوگل به هر، بنابراین واقعا نوع از ویژگی های خوب است.
بنابراین شروع به ماشین، و من می توانم بگویم آن است مشکل بیکار خشن برای مطمئن. پس آنچه که من می خواهم به انجام است به عقب برگردید و خواندن کد خطا.
است کدهای خطا در اینجا وجود دارد.
بنابراین اجازه دهید بروید برای خواندن جریان داده "احتراق ناقص موتور در حال حاضر تشخیص داده شد"
برو به اعلام مشکل قطعی یک به یک ...
در نهایت، انتخاب کنید "موتور دور در دقیقه" و "فشار ریل سوخت"، به عنوان شما می توانید ببینید، قطعا نه مشکل پمپ سوخت.

همه حق است، راه اندازی CRP لمسی طرفدار  می کند دیدار با حداقل معیارهای برای آینده نیاز به انجام انواع تشخیص.
پس از آن در نظر واقعا واقعا خوب است اگر شما می خواهید به انجام برخی از آزمایش های تشخیصی. من می گویم آن بسیار پاسخگو، ارتباطات بسیار خوب است.
و در تصور من، راه اندازی بسیار خوب شرکت است، باید بگویم شما همچنین می تواند برخی از پشتیبانی چه مسائل اتفاق افتاده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.