فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

TOPDON ArtiPad من: چگونه فیدبک تشخیصی گزارش ها؟

ArtiPad من TOPDON اند تشخیصی عملکرد سیاهههای مربوط فیدبک، شما می توانید لاگ تشخیصی به فیدبک خود را در TOPDON مهندس.


این مورد android.permission شما را به فیدبک خود را برای مشکلات تشخیصی تحلیل به آمریکا و
تشخیص عیب.
شیر "بازخورد"، A با ارسال POP-UP های ظاهر می شود:


شیر "تایید" را انتخاب کنید خودرو تشخیصی صفحه رکورد.
الف) این خودرو مورد نظر را به شیر وارد کنید TOPDON من ArtiPad ابزار تشخیصی تشخیصی صفحه ورود به سیستم انتخاب.

باکس در شیر و را انتخاب کنید "این ارسال" شبیه به صفحه نمایش در زیر توسط Will
ظاهر می شود:
را انتخاب کنید در شکست نوع و پر در در شکست مفصل شرح در متن خالی
جعبه و شماره تلفن و یا آدرس ایمیل است. پس از خواندن، TAP "به ارائه نتیجه" به ارسال
آن به ما.

B). شیر "تاریخ"، در سیاهههای مربوط تشخیصی مشخص شده با مختلف . نشان می دهد در رنگ وضعیت روند فیدبک تشخیصی در سبز / قرمز / آبی معنی در بازخورد تشخیصی ثابت است / انتظار / در فرآیند است.

برای بیشتر TOPDON درباره جزئیات ArtiPad من ابزار تشخیصی، لطفا بررسی کنید در اینجا تصاویر پس زمینه:
HTTP: //www.uobdii. کام / عمده فروشی / topdon-artipad- من، آزمایش های تشخیصی-tool.html
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.