فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

XTOOL X100 Pad2 BMW کلید برنامه نویسی فیدبک

به تازگی، یک مشتری جدید خود را کردم XTOOL X100 Pad2 اما او ناراحت است که برای پیدا کردن این پد می تواند کار نمی کند! او با استفاده از این pad2 به انجام برنامه نویسی BMW کلیدی اما شکست. چی شده؟ اجازه دهید ما پیدا کردن که چرا و حل این مشکل.
در اینجا یک تصویر متصل به بیان وضعیت او:
xtool X100 PAD2-شکست-به کارهای BMW-KEY-1
و ضوابط: این آخر هفته من سعی کردم یک Q7 2006 برای تشخیص شوک پنوماتیک جذب کننده هواپیما پشتیبانی تنها 5 مشخص شده به طوری جگوار، لندرور، بنز و نام تجاری دیگر. و من BMW 3 سری E91 برای سیستم DPF (به FAP) چون من FAP نور چیزی روشن آن کار نمی کند.
من امروز سعی کردم به برنامه یک کلید در گلف 2000 بنزین و من نمی توانم، من سعی کنید به یک E46 BMW آن کار نمی کند یا نه. من می خواهم به روش به دنبال. لطفا، شما سپاسگزارم در پیشبرد

مهندس پیشنهاد مشتری تغییر منو از "شاسی و شاسی F E" به "CAS 1-3"

در حالی که مشتری هنوز هم می تواند برنامه های کلیدی BMW بعد از استفاده از "CAS 1/3" نمی کنند. و آن را به نظر می رسد "موفق به برقراری ارتباط" و توجه داشته باشید CAS 1-3 با استفاده از:
xtool X100 PAD2-شکست-به کارهای BMW-KEY-2 xtool X100 PAD2-شکست-به کارهای BMW-KEY-3
در اینجا چند راهنمایی برای استفاده XTOOL X100 Pad2 :

  • از منوی سمت راست انتخاب کنید و یا تغییر منو زمانی که شما با برنامه نویسی مشکل است.
  • به روز رسانی دستگاه را به آخرین نسخه نرم افزار.
  • اگر X100 Pad2 هنوز هم می تواند پس از بروز رسانی کار نمی کند، شما می توانید "راهنما" را بر روی دستگاه شیر برای تست دستگاه، طوری که مهندس می تواند شما را راه حل جزئیات بیشتری می دهد.

اگر شما هر گونه مشکل در هنگام استفاده از XTOOL ، لطفا با ما تماس بگیرید.

http://blog.uobdii.com
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.