فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چگونه به استفاده از اتومبیل به 2in1 لیشی TOY43R

وجود داشتن 8 موقعیت در این رسیور انتخاب، این ابزار 8 برش toy43 قفل با موقعیت 2 تقسیم ویفر در آن است که برای 10 برش قفل TOY43R و نه. دلیل این ابزار تنها 8 نفر از 10 موقعیت در آن است، به دلیل قفل درب تنها مسکن 8 از 10 بریدگی ها، تنها خانه های احتراق همه 10 ویفر. هنگامی که قفل درب برداشت است و رمزگشایی، 8 رمزگشایی و کاهش شناخته شده به instacode وارد شده، و درخت برش را به شما 2 کاهش باقی مانده مورد نیاز برای احتراق است. موقعیت 1 و 2 در تنها قفل احتراق یافت، به طوری که شبکه ابزار شماره 3 به 10.لیشیTOY43 به 2in1 انتخاب
اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (1)


 یک انتخاب بسیار سریع و رمزگشایی برای این قفل تویوتا بسیار به طور گسترده استفاده می شود، و ساده تولید تیغه کلیدی برای این قفل و تا حد زیادی ساده تمامی مراحل ورود به دست آوردن این قفل است.
تجربه شخصی من با این ابزار است برای به دست آوردن ورودی در کمتر از یک دقیقه به طور کلی و انتخاب کنید و رمزگشایی در کمتر از 5 دقیقه در هر زمان، تا کنون بدون شکست است.

وجود ندارد ثابت چیدن توالی و در عین حال با این ابزار خاص، مراقب باشید به overlift نیست، به عنوان شماره 4 کاهش نیاز به هیچ آسانسور در همه به عنوان این در حال حاضر راه برای باز کردن به عنوان به زودی به عنوان تنش اعمال شده است، به طوری که بیشتر شماره 4 کاهش قفل است در آن، ساده تر از آن خواهد شد به انتخاب باز است.

تنها نور به تنش متوسط مورد نیاز است، و اگر یک ویفر است هر جنبش در همه، آن را بلند کند و در همه!.

قفل است اولویت را به چیدن جهت، و به راحتی به هر دو جهت برداشت، علاوه بر قفل می کند لازم نیست به اولین برداشت می شود، شما می توانید رمزگشایی با به 2in1 با استفاده از تنش تبدیل و خواندن هر موقعیت هدایت این. با این حال یک رمزگشایی دقیق تر این است که همیشه به دست آورد اگر برای اولین بار برداشت و برگزار در موقعیت برداشت، به خصوص در قفل فرسوده.


فرایند چیدن

هنگام چیدن این قفل، اشتباه رایج ترین تنش بیش از حد و overlifting، تنش بیش از حد تقریبا همیشه منجر به overlifting یک ویفر است.

من نمی تونم به اندازه کافی نیاز به استفاده از تنها یک نور به تنش متوسط استرس و کنترل کامل بر بازوی بلند کردن اجسام در تمام زمانها.
قبل از چیدن من همیشه توصیه سیفون قفل خارج خوبی با WD40 / GT85 یا مشابه آن، این کمک خواهد کرد که به حداکثر رساندن احساس در طول فرایند چیدن.

همانطور که قبلا هم اشاره شد، شماره 4 ویفر در حال حاضر راه و نیاز به هیچ آسانسور چه طوری همیشه مورد نیاز است را برای تنظیم این، تا به آرامی مینشست هر موقعیت به احساس برای هر جنبش خفیف ضروری است، تا زمانی که کاوش برای یک ویفر اتصال آن است ضروری است که شما هیچ کدام از ویفر بیش از یک ¼ میلی متر بلند نیست، فقط یک غلغلک دادن کوچک اعلام خواهد کرد که اگر اتصال و یا در حال حرکت، اگر در حال حرکت پس از آن ترک خوبی تنهایی، به عنوان overlifting تصاویر بدون 4 برش یک دلیل مشترک برای شکست به انتخاب این قفل است.

همانطور که قفل است بدون تایید ترجیح توالی چیدن، آن را ساده و سنتی فرآیند چیدن از مینشست هر موقعیت بیش از یک ¼ میلی متر برای پیدا کردن یک ویفر اتصال، اگر آن را در همه حرکت می کند آن را رها، اگر آن متصل می شود بلند آن را فقط یک شبکه افزایش در یک زمان تا زمانی که جنبش احساس می شود که مینشست، بنابراین انتخاب یک اتصال ویفر 1 شبکه ایکس افزایش، و سپس آن را غلغلک دادن ¼ میلی متر تا ببینید که آیا در حال حرکت و یا هنوز الزام آور، اگر هنوز هم اتصال پس از آن دیگر افزایش شبکه انتخاب کنید تا زمانی که جنبش احساس می شود.

تا زمانی که شما فقط بلند یک ویفر اتصال، پس از آن یک بار در هر ویفر اتصال جنبش قفل باز خواهد شد، نشان داده شده در تصویر راهنمای زیر کلیک کنید.


چیدن قفل TOY43

شروع به طور کامل قرار دادن لیشی TOY43  ابزار را به قفل و اعمال یک نور به تنش متوسط
اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (2)
پیدا کردن 1 اتصال ویفر و پس از آن هر ویفر اتصال به نوبه خود
در این موقعیت قفل 3 1 برای اتصال و انتخاب است مکان 8 بعدی برای اتصال و انتخاب است مقام 6 بعدی برای اتصال و انتخاب است مکان 5 بعدی برای اتصال و است انتخاب مکان 5 متصل می شود و تراکم دوباره و قفل باز می شود. این قفل خاص در کمتر از یک دقیقه برداشت شد بنابراین یک نسبتا ساده متفاوت به انتخاب باز با توجه به مقدار NO 4 کاهش در قفل. به عنوان موقعیت 4، 7، 9 و 10 چی نیاز چیدن، این موضوع را تایید به ما که این شماره 4 کاهش، این فرایند رمزگشایی زیر باید تایید این. رمز گشایی قفل TOY43 با استفاده از لیشی به 2in1  قفل ساز  ابزار
اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (2)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (4)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (5)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (6)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (7)





 

این قفل را می توان مستقیم رمزگشایی، بدون نیاز به آن را که اولین بار برداشت ، این روند است که به درخواست تنش شرکت و رمزگشایی هر موقعیت با استفاده از همان فرایند رمزگشایی که برداشت، با این حال در قفل فرسوده خواندن گمراه کننده عجیب و غریب رخ می دهد، بنابراین توصیه می کنیم چیدن برای اولین بار بهترین و دقیق ترین نتایج.

از آنجا که این یک ابزار برطرف کننده دوقلو است، ما در همان جهت رمزگشایی که ما در برداشت، هل دادن بازوی بلند کردن اجسام در سراسر خط شماره و خواندن ارتفاع برش از جایی که آن متوقف می شود با استفاده از خطوط شماره بر روی شبکه به سمت راست.

این فرایند عنوان ساده به عنوان نگه داشتن قفل در موقعیت برداشت و خواندن هر موقعیت 3 تا 10 به شرح زیر.

موقعیت 3 آیا بدون 3 برش موقعیت 4 به عنوان یک شماره 4 برش تایید موقعیت 5 یک برش شماره 2 است
اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (8)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (9)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (9)
مقام 6 آیا بدون 2 برش موقعیت 7 به عنوان تایید شماره 4 برش موقعیت 8 آیا بدون 3 برش موقعیت 9 به عنوان یک شماره 4 برش تایید مکان 10 نیز به عنوان یک برش شماره 4 تایید این به ما می دهد که اکثریت کلید کاهش نیاز است، و کلید 10 برش از تعظیم به نوک. 34224344 به ما می دهد، بنابراین این وارد instacode، و آن را به ما می دهد درخت، برش، که در این مورد 1 از چندین کلید ممکن است که یک حداکثر استفاده 2 جاهای خالی برای پیدا کردن کلید درست است.
اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (9)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (12)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (13)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (13)

اصل-لیشی-TOY43R-2in1- (15)



حال، با وجود این واقعیت است که این ابزار برای احتراق طراحی نشده است، من وارد ابزار به طور کامل به سیستم جرقه زنی و احساس را برای 1 2 ویفر، آن خو خط تا به یک موقعیت شبکه با دقت، اما زمانی که یک تنش نور به اعمال قفل کردن و شما در 1 2 ویفر شبکه ارتفاع برش هنوز هم دقیق است و جلو 2 موقعیت را می توان مستقیما رمزگشایی پیدا کرده اند، به طوری که کل کلید را می توان به عنوان خوانده شده.

در انجام این کار کل کلیدی 2134224344 بود.

بنابراین با وجود این ابزار در حال ساخته شدن به خواندن احتراق، با forsight کمی ممکن است به خواندن ویفر از دست رفته در موقعیت 1 و 2 توسط تفکر جانبی کمی.


لیشی TOY43 2in 1 در جزئیات ...
http://www.uobdii.com/wholesale/toy43-2-in-1-auto-pick-and-decoder.html

کلید لیشی TOY43 حکاکی خط در جزئیات ...
http://www.uobdii.com/wholesale/lishi-toy43r-engraved-line-key.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.