فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

نحوه ثبت نام و فعال Lonsdor K518 کلید برنامه نویس؟

چگونه به ثبت نام Lonsdor K518 بهترین برنامه نویس اصلی؟ پس به روز رسانی سیستم، شما نیاز به رفتن به ثبت نام و فعال سازی. برای کاربران جدید، در ثبت نام، کلیک کنید ورودی: نام کاربری (ایمیل)، نام و نام خانوادگی (دقیقه 2 کاراکتر)، رمز عبور (حداقل 6 کاراکتر)، ایمیل کد امنیتی به YES کلیک کنید Lonsdor K518I ثبت نام کامل (در صورت قطع پس از ثبت نام انجام شده است، به شما خواهد شد رفتن به کاربر به روز رسانی ثبت سیستم برای ادامه). سپس به  فعال سازی  تایید به ادامه. چگونه به  فعال Lonsdor K518I ابزار کلید ماشین برنامه نویس ؟ پس از تایید فعال سازی، آن را به رابط کاربری رمز عبور نصب رفتن 











 


مجموعه اعداد 6 رقمی به عنوان رمز عبور خود را راه اندازی
راستی آزمایی اطلاعات توسط Lonsdor
(دقیقه 5/30، شما می توانید پیشرفت با کلیک روی "تازه کردن" چک کنید)
دوباره وارد کنید رمز عبور به منظور بررسی
از اطلاع رسانی که تأیید با موفقیت
کل فرایند قبل از استفاده از دستگاه کامل است.
توجه داشته باشید مهم:

  1. نام کاربری باید آدرس ایمیل قابل اجرا باشد، به طوری که شما می توانید تایید codefrom Lonsdor از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.
  2. لطفا با توجه به تفاوت بین پرداخت رمز عبور ثبت نام (دقیقه 6 کاراکتر) و رمز عبور راه اندازی (6 رقمی)، سابق به طور کلی تنها استفاده می شود که ثبت نام، پس لطفا مرتکب 6 رقمی رمز عبور راه اندازی در حافظه، به عنوان این خواهد بود مورد نیاز هر زمانی که شما شروع به دستگاه.
  3. حساب خواهد شد به دستگاه مربوطه برای زندگی محدود، حساب های دیگر نمی تواند در دستگاه خود وارد شوید و حساب خود را نمی تواند در یک دستگاه ثبت شده و یا فعال ورود یا. 4. یک حساب کاربری می توان مورد استفاده برای اتصال دستگاه های جدید متعدد.
مقاله از وبلاگ Lonsdor K518 فناوری سایت: http://lonsdor-k518.blogspot.com/2017/10/lonsdor-k518ise-registration-activation.html
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.