فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

Foxwell NT510 و فیدبک iCarsoft به Jaguar X350

چین OBD2  مدل خودرو و سال: 2004 XJ سوپر V8. مشکل: مشکلات سنسور پارکینگ ابزار استفاده و گزارش تست:
 



  1. من استفاده از یک iCarsoft و آن را خوب می خواند داده زندگی می کنند پس از آن شما را به آنچه سنسور دارای یک گسل.
  2. من همین مشکل را با من 2004 VDP، زنگ پارکینگ خاموش می رود برای 3 ثانیه و آنها کار نمی کند زمانی معکوس.
من هفته پیش، من یک i930 icarsoft خریداری و در زیر "ماژول کنترل کمک پارکینگ" آن را به من C-1707 - خرابی سنسور مرکز عقب چپ (که صحیح)

من تو را دیدم که از سنسور پارکینگ "صوتی" هستند یعنی آنها را یک بسیار آرام "کلیک سر و صدا" تمام سنسورهای عقب 3 به جز یکی از شناخته شده با i930 کلیک کردن شد.

باید بگویم که من یک مشکل با i930 که در زیر بخش "ECU" آن را به من "خطا در برقراری ارتباط با ECU خودرو" بود.

(این خطا نیز به نظر می رسد در پست های دیگر دوباره اسکنر) من به نام توزیع کننده من آن را از خریداری و او گفت اسکنر جگوار بهتر Foxwell 510 بود و من از زمانی که به آن مدل ارتقا یافته است.

من در حال حاضر در انتظار Foxwell 510 می رسند و تماس را گزارش خواهد کرد.

اسکنر Foxwell NT510 برای جگوار
فقط جدید Foxwell دریافت 510 اسکنر برای جگوار و من بسیار تحت تاثیر قرار.
این هیچ مشکلی در ارتباط با تمام ماژول ها در سال 2004 XJ8 VDP آن نیز تا C-1430 و C-1707 عقب سمت چپ مرکز گسل سنسور که انجام این هفته، امیدوارم نشان داده شده است.

تا کنون آماده مثل این اسکنر، می آید با یک کتاب بسیار عالی، به علاوه یک سی دی با کتابچه در 59 صفحه خیلی کامل تر از i930 icarsoft.

این اسکنر بسیار بیشتر از من تا کنون آن را باید برای انجام خواهد داد.
این یکی برای گرفتن است!
برو به وب سایت خود را به کتابچه راهنمای دانلود کنید.

چه کسی اسکنر Foxwell به فروش می رساند؟ به نظر نمی رسد که آنها انجام فروش مستقیم.
Foxwell اصلی155 $ نیازی به نرم افزار برای جگوار پرداخت، اما می توانید تا 5 مارک های ماشین، 70usd / یک نام تجاری را اضافه کنید.
ضمیمه foxwelltool.com آرم، لطفا قبل از سفارش به یکی از اصلی تایید NT510 .

مقاله از: http://chasencai.over-blog.com/2017/10/foxwell-nt510-and-icarsoft-feedback-on-jaguar-x350.html
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.