فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

راه اندازی نظرات اندازی Creader 419

من راه اندازی دریافت اندازی Creader 419  پس از 10 روز من آن را در دستور راه اندازی X431 آن کوچک و سبک، پلاگین و بازی، قابل حمل به هر نقطه با استفاده از
http://www.x431tool.com/wholesale/launch-diy-scanner-creader-419.html 


من اعلام می پلاگین به خوبی متصل شده است.

تمام دکمه ها قابل اعمال هستند.

و پورت می توان مورد استفاده هیچ مسئله

وضوح صفحه نمایش خوب است به خواندن

و سرعت، به عنوان فروشنده می گوید: سریع و هوشمند

تا کنون، من آن را به مدت 2 هفته استفاده کرده اند. کاملا کار می کرد.
خواندن کد های خطا ... OK
پاک کردن کد های خطا ... OK
را خاموش خرابی شاخص نور (میلیون) ... OK
خواندن اطلاعات جریان های ... OK
خواندن وضعیت آمادگی ... OK
خوانده شده توقف داده ها قاب ... OK
خوانده شده انتظار کد های خطا ... OK
خواندن کد های خطا دائمی ... OK
خوانده شده اطلاعات خودرو ... OK
رنگ و صفحه نمایش گرافیکی از جریان داده ها ... OK
پرس و جو کد های خطا ... OK

من باید بگویم آن قطعا ارزش هر پنی (€ 30 در واقع)، بسیار مفید برای استفاده در منزل / استفاده شخصی / کاربران DIY و غیره شاید چند زبان برای دیگران (در حال حاضر انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی) بهتر است. اما برای من، آن چه من برای پرداخت می شود.

اگر کسی از ELM327 خسته است، دستی  اندازی Creader 419 راه اندازی باید یک انتخاب خوب من فکر می کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.