فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

WinOLS قطعا بهتر از ECM TITANUIM (فیدبک)

روشن است که یک ماشین بهتر است با انجام WinOLS اگر شما می دهد، اما اگر شما را ترک یک ماشین به برنامه در اوایل بعد از ظهر و تصویب آن را انتخاب کنید تا به عنوان سطح در آخرین لحظه و WinOLS برای آن ماشین نمی دهد. چه مدت شما به جستجو در نقشه کنید و سعی کنید برای شناسایی و برنامه تا زمانی که آن را خوب؟
که Winols بهتر و TITANIUM ECM


که WinOLS مشکل بدون ما همیشه برای قرار گرفتن و نقشه به نقشه و تعریف مشابه و بیشتر طول می کشد به تغییر

با ECM تیتانیوم شما را ترک نقشه بالقوه ضروری را به یک REPRO normalita بدون فشار بیشتر از موتور، نقشه های پیش، اصلاح، تک آهنگ، بوت و دیگر همه ما می دانیم که اگر شما مطمئن شوید که به لمس آنها را بهتر نمی آن را روشن به نظر می رسد زیرا شما می توانید موتور یا توربو پمپ دمار از روزگارمان درآورد.

مشکل از تیتانیوم ECM است که ضعیف محور از نقشه را تعریف می کند اما برای من آن بدون مشکل است چون من راننده ویرایش و تغییر ابعاد محور X و Y به آن را به عنوان واقعی که ممکن است و پس از آن اعمال من عوامل تبدیل مربوطه به زهرا

پس اگر من باید برای نقشه های دیگر مهم است که برنامه در رانندگان خود را منعکس نمی کند نگاه میکنید، آنها را خودتان، من در 2D و 3D و بسیار آسان برای انتخاب محل حافظه را از جایی که آن را به جایی که شروع می شود آن به پایان می رسد نقشه و به عنوان با هر برنامه دیگر تعریف محور.

نتیجه گیری من این است که اگر شما می دانید که چگونه یک نقشه و که من آن را لمس می کنید، دو برنامه می تواند به خوبی اما WinOLS v1.500  دارای گزینه های پیشرفته تر و دقیق تر است، اما من فکر می کنم یک تغییر کندتر است به استفاده از زمانی که شما با شروع ECU جدید نمی دانم.

یکی دیگر از چیزهایی است که شما یک ماشین را و شما او را ترک هم به انجام آن به خوبی دریافت تمام آب به موتور و همه چیز کامل است، همه چیز را تغییر دهید.

بنابراین من فکر می کنم که اگر یک فرد نمی داند که چگونه بخش هایی از یک موتور و موتور ESN کار و به عنوان یک نقشه شناخته شده نیست، leapfrogging است به یک یا یک برنامه دیگر کار می کند.
بیشتر اتومبیل نرم افزار تشخیصی ، pls بازدید چین OBD2 وب سایت:
http://www.uobdii.com/wholesale/car-diagnostic-software/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.