فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

CARPROG پاسخ تازهترین پاسخ است نسخه V9.31 سوالات متداول و فیدبک

در اینجا CARPROG FULL V9.31 سوالات متداول و بازخورد کاربر به عنوان یک مجموعه برای شما مرجع. امیدوارم که آن را کمک می کند.

مقدمه مختصر در مورد Carprog
CARPROG با تمام 21 مورد آداپتورهای آنان یک ابزار طراحی شده به طور خاص برای آمدن به نجات خود را هنگامی که شما نیاز به دانستن کد از رادیو ماشین، یک هیئت مدیره یا یک اندازد اما نه همه است. با CARPROG شما می توانید قرار ملاقات برای کلید، تغییر کیلومترشمار، تنظیم مجدد کیسه هوا بلکه دیگران را. پرسش و پاسخهای متداول هنگام خرید CARPROG FULL V9.31 س: آیا CARPROG V9.31 آخرین نسخه CARPROG کامل؟ چگونه می توان از ارسال آن به روسیه؟ A: بله، CARPROG V9.31 2014- شدن ابزار تشخیصی CARPROG است، و ما می توانیم آن را به طریق اورژانس و یا هنگ کنگ ارسال ارسال. س: من در این برنامه جالب، سوال من این است که آیا می توان آن را مورد استفاده قرار الکترونیکی به تنها کیلومتر شمار درست B و چند می تواند از طریق OBDII تغییر دهید، چه مدت را برای رسیدن به مکزیک و چه هزینه حمل و نقل. A: تابع اصلاح کیلومترشمار خیلی خوب نیست، این ابزار حرفه ای در خواندن و نوشتن ECU. در مورد هزینه حمل و نقل کشور های مختلف، شما می توانید آن را توسط خودتان را ارزیابی کند. پرسش و پاسخهای متداول در هنگام استفاده از CARPROG ECU تراشه تنظیم ابزار س: CARPROG FULL V9.31 با فعال تمام نرم افزار مجهز؟ A: V9.31 CARPROG همراه با تمام نرم افزار فعال شده و تمام 21 مورد آداپتورهای آنان ، CARPROG کامل V9.31 می توانید EEPROM و برنامه نویسی میکروکنترلر است. س: من از نسخه قدیمی (8.21) اما برخی از توابع قفل شده است و نیاز به اتصال به وب سایت رسمی برای خرید و به روز رسانی. A: جدیدترین v9.31 CARPROG کرده است که نسخه های سخت افزاری مشابه با V8.21، تنها نرم افزار برای V9.31 ارتقا دهید. و ممکن است دستگاه قفل شده است. اگر شما نیاز به جدید ترین V9.31 نرم افزار، لطفا اینجا را بخوانید: http://blog.uobdii.com/full-carprog-v9-31-software-free-download/ س: CARPROG من قفل شده است چه می توانم انجام آن را باز ؟ A: سلام، لطفا با ما شماره سفارش خود را بگویید؟ هنوز واحد اصلی به روز رسانی یا استفاده از نسخه دیگران؟ س: آیا می توانم CARPROG کامل جدیدترین نسخه پشتیبانی کیسه هوا بازنشانی تابع؟ A: بله، CARPROG حمایت کیسه هوا بازنشانی تابع خوب، اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کیسه هوا بازنشانی مدل پوشش، شما می توانید از اینجا بازدید کنید: http://www.uobdii.com/wholesale/Carprog-Full.html بازخورد کاربر:
 CARPROG CARPROG در-کامل-جدید-1


  1. آیا از این محصول توصیه می شود. من نصب آن بر روی ویندوز XP . این نرم افزار است. این بسیار آسان است به کار گیرند.
  2. من از آن استفاده کرده اند به انجام تنظیم مجدد کیسه هوا در رنو من است، پس راحت است، من آن را به دوستان من پیشنهاد خواهد شد.
  3. کم هزینه با عملکرد قدرتمند است. رادیوهای اتومبیل، داشبورد، تعمیر immobilizers، این عالی است.
  4. من با استفاده از CARPROG ECU تراشه تنظیم ابزار به خواندن کد کاین پین سرعت، و آن نوردد سوزن و تست بسیاری از خوشه ابزار، اگر شما به تعمیرات خط تیره.
مقاله از  OBD2 سایت: http://blog.uobdii.com/newest-version-v9-31-carprog-full-faqs-and-feedback/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.