فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

راه اندازی X431 iCarScan و Vepcker Easydiag گزارش آزمون


راه اندازی iScan پذیرش بسیاری گزینه های اضافه شده که ماشین دوباره vpecker، برای کهن الگو در موتور آن را می توانید به تنهایی راه اندازی X431 DIAGUN IV دستگیری چند حوزه و می تواند آن سلام در خارج از کشور دستگیر و تهییج روشن کدهای نابودی در موتور نه حتی DPF بازسازی، Idiag قبول به آن اضافه اقدام برای ماشین، من فعال در اتومبیل های اضافه شده در چند من پیش بینی آنچه که آن را می توانید انجام دهید با استفاده از توابع مناسب اضافه شده که برای تویوتا، هوندا، قلمه، اما برگشت IT در رابط بومی و مقدار نرم افزار خوب برای IT (هزینه 210 $) می باشد. راه اندازی X431 PRO3 (بنابراین) در حال حاضر vpecker OBD2 اسکنر قابل قبول است دلیل آن است که حتی فراوان سریعتر در سد گذشته و بومی برای مقدار قابل قبول (159 $)، اما حتی مجاور به دلفی یا سد از آنجا که از در توابع که آن را نمی توانید انجام دهید. راه اندازی X431 PRO3 به روز رسانی vPECKER Esaydiag و پاسخگویی اقتباس از کلمه کلیدی رمز نهان iScan آنلاین از طریق ~ برد برد XP 10 سیستم می باشد. واقعی واقعی به روز رسانی ساده. (پس) آنها می توانند برای یک طرح تا سال 2015. تمام ماشین های راه اندازی X431 Pad2 زبان Vpecker کند در بزرگتر سازگاری لهجه، accoutrement 25 زبان سرمایه جهانی ؛. به نظر می رسد در حالی که سد کمتر، تنها با 9 زبان (بنابراین) در صورتی که بر روی زبان مشتریان بستگی دارد، Vpecker توسط Will حفاظ بیشتر. راه اندازی X431 PAD 2







 کامل تابع تشخیص 1 .: راه اندازی X431 DIAGUN IV
X431 DIAGUN IV می توانید سیستم کنترل الکترونیکی غالب مدل های خودرو پوشش آسیا، اروپا، آمریکا و چین است. مدل های ماشین وسیعی کامل و سیستم ماشین پر تشخیص آن را یک ابزار تشخیصی خودرو حرفه ای را تشخیص می دهد.
توابع تشخیص عبارتند از: خواندن کد های خطا، کد های خطا پاک، خواندن datastream، توابع خاص و غیره؛
 
PS Vpecker زبان :.
ایتالیایی، چینی (ساده شده) انگلیسی، چینی (سنتی)، ژاپنی، آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، لهستانی، ترکی،
هلندی، مجارستانی، کره ای، چک، عربی، اندونزیایی، فارسی، تایلندی ، ویتنامی، فنلاندی، سوئدی، رومانیایی، بوسنیایی، و غیره
راه اندازی زبان:
انگلیسی، فرانسوی، روسی، ژاپنی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، چینی
که فناوری باید بگویم، سالگرد یکی است خود را ادعا و معایب، اما هر دو VPECKER Esaydiag و طرح سد X431 iCarScan خوب تا به حال یک آن دست اذعان کرد که از چین می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.