فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چگونه برای حل خودکار تهویه مطبوع غیر طبیعی

هویه هوا برای خودروهای پدیده صدای غیر طبیعی (دوو CAR به عنوان مثال) OBD2

پدیده شکست برای عدم خنک کننده، باز کردن پوشش موتور، تهویه هوا را اجرا کنید و سیستم های تبرید، تهویه مطبوع کمپرسور صدای غیر طبیعی، و گاهی اوقات با ویژه لرزش همراه است. X431 راه اندازی


علت است از شماره

اتصال مدار سست، باعث کلاچ. 4 به مسدود

کلاچ خط آرام راه اندازی X431 V. 8

ترخیص کالا از گمرک کلاچ خیلی بزرگ است

از کمربند است سست

یکی از دو کمربند است که در همان زمان شکسته

از کمپرسور پایه سست و یا پوشیده است راه اندازی X431 V8

از کمپرسور براکت سست است و یا

باربری کمپرسور آسیب دیده

چرخ تنش آسیب دیده و یا عدم روغن

مبرد بیش از حد، باعث مایع ضربه

روغن منجمد بیش از حد، باعث مایع HIT

کمپرسور در داخل داخلی (معمولا آسیب شیر)


تعمیر و نگهداری روش
اتصال مدار به عنوان مورد نیاز
را تعویض کلاچ کویل
تنظیم فاصله 0.4 تا و 0.8mm را تعویض راکتور کلاچ بلبرینگ خسارت باربری ~
تنش کمربند
را جایگذاری می شود دو LTS
سفت یا تعویض کمپرسور پایه پایه
محکم کمپرسور براکت و یا به جای
را تعویض کمپرسور تنهایی
را تعویض تنش چرخ بلبرینگ و یا
تولید گازهای گلخانه ای و یا بازیافت مبرد و یا پر کردن مجدد
نفت انتشار منجمد
تعمیر یا تعویض کمپرسور.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.