فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

EL-50448 GM سری TPMS تنظیم مجدد نظرات ابزار و ضوابط

بررسی مشتری در EL-50448 ابزار TPMS
  1. این نسخهها کار در کامیون و ماشین: ساده و ارزان اما کار بزرگ است. خیلی بهتر از رفتن به فروشنده و یا یک فروشگاه تایر فقط برای گرفتن سنسور فشار خود را تنظیم مجدد. من آن را در کامیون من و ماشین همسر من استفاده می شود و آن را تنها چند دقیقه زمان برای تنظیم مجدد هر چهار چرخ در هر.  چین OBD2

EL50448 خوبی به ارزش پول.
  1. با صفحه نمایش باتری کم درست: من هرگز قادر به گرفتن سنسور TP من به برنامه با استفاده از روش "اجازه دهید هوا خارج" در من 2007 تاهو شده است. قبل از اینکه من از این ابزار به حال، من فقط به یاد داشته باشید که لاستیک که وقتی که من آنها را چرخانده، اما دیگر. حال حاضر، من می توانید آنها را در کمتر از چند ثانیه تغییر برنامه و نمایش فاصله به درستی نشان می دهد که تایر کم است. این ابزار باید با وسیله نقلیه است. Autel

  1. آسان برای استفاده: بهره برداری از این محصول بسیار ساده و آسان است. همانطور که گفته شد آن را سخت برای به دست آوردن در مورد هزینه این مقدار از پول را فقط به چرخش لاستیک، اما با توجه به آنچه فروشندگان می شارژ هیجان زده، آن را بسیاری از بازدیدکننده داشته است سفرهای خدمات را به واحد پرداخت. تا آنجا که به کار آن را دقیقا همان چیزی را می گوید آن را با هیچ درام انجام خواهد داد. قرار دادن خودرو در حالت تنظیم مجدد و با فشار دکمه در واحد جهت مشخص شده در کتابچه راهنمای صاحبان خودرو زیر است.

  1. من نمی توانستم باور من نیاز به یک ابزار خاص به چرخش لاستیک من. از آنچه که من درک 2010 (2011) و بالاتر وسایل نقلیه، شما می توانید هر آهنربای بزرگ برای تنظیم مجدد سنسور فشار تایر خود استفاده کنید. 2011 (2012) و تا حداقل من 2013 سیلورادو، شما نیاز یکی از این وسایل. این یکی کار می کند مثل یک قهرمان، و یکی از من از طریق وب سایت GM اشاره یافت می شود. راه اندازی X431

  1. از یک طرف $ 50 + زیادی برای اطمینان از سنسور فشار تایر من همه تراز وسط قرار دارد به درستی (من به ندرت به آنها نگاه کنید. از سوی دیگر، من یک ابزار جدید و هیچ غریبه نیاز به لمس کامیون من است.

  1. ای پوشش خودرو GM: روش جلوگیری از تورم تنها در شورلت ولت خوب است که تایید و 2011 سال، با ال 50،448 TPMS ابزار relearn، من می توانم 4 TPMS برنامه ریزی شده در کمتر از یک دقیقه، به سرعت دریافت کنید. ال 50،448 تواند TPMS در GM برنامه 2010-2013 سال است.
مقاله از: http://uobd2.deviantart.com/journal/EL-50448-GM-Series-TPMS-Reset-Tool-Customer-Review-671690223

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.