فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

G-Scan 2 scan tool $2,000 in UOBDII

G-اسکن 2 اسکن معرفی ابزار و کلی:

وهث میراث در عمق پوشش G-اسکن برای خودروهای آسیایی سواری و وسایل نقلیه تجاری و پوشش های نصب شده 99٪ هیوندای و کیا از G-Scan2 دست برگزار ابزار تشخیصی سریال با است یک CPU سه گانه ساختار عملکرد بالا، اسیلوسکوپ 4 کانال و دیجیتال چند متر، کیفیت بالا 7 "روی صفحه نمایش ال سی دی و connectivety فای ساخته شده در.




این را می دهد اپراتور توانایی خواندن کد، و بررسی داده ها از سوکت تشخیصی و سپس اندازه گیری سنسور و یک دیسک با دامنه و چند متر توابع، و ولت instroduce، نبض و سیگنال های وظیفه با سیگنال ژنراتور شبیه سازی بدون نیاز به ابزارهای تشخیصی متعدد.

این ابزار تخصص هیوندای / کیا بهترین فروش ابزار اسکن 2008-2009 در اولین سال اول خود در ژاپن نامگذاری شد. مدل G-اسکن همچنان به بیش از انتظارات تعمیرگاه های سراسر جهان با ارائه یک، با کیفیت بالا اسکن ابزار قابل اعتماد با سرعت در حال تحول پوشش در یک قیمت معقول. تولید شده توسط دستگاه گوارش، همان تولید کننده هیوندای و کیا های نصب شده ابزار اسکن فعلی، G-اسکن ارائه می دهد تعمیرگاه پس یک راه حل کامل که آینه عملکرد ابزار کارخانه های نصب شده برای هر دو هیوندای و کیا . تعمیر خودرو اطلاعات بیشتر در مورد G-اسکن 2 : http://www.uobdii.com/wholesale/g-scan-2-the-best-scan-tool.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.