فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چگونه به ثبت نام اسکنر راه اندازی X431 V 8inch تبلت وای فای بلوتوث؟

راه اندازی X431 V 8inch تبلت وای فای بلوتوث اسکنر ثبت نام مورد نیاز است، هر چند آن را قادر به به طور مستقیم استفاده بدون فعال سازی با ارسال کشور و زبان به راه اندازی شرکت و 2 روز کاری صبر است. پس از مراحل به شرح زیر، از آن آسان است به انجام. در طول استفاده اولیه، شیر آیکون X-431 V بر روی صفحه نمایش و شما برخی از تصاویر که شما از طریق برخی از عملیات مهم از برنامه را ببینید. اسکرول روی صفحه نمایش خود را به چپ به آن را بخوانید تا "شروع" را صفحه ظاهر می شود. شیر "شروع کن" برای ورود به صفحه منوی اصلی. راه اندازی X431 Vتبلت 8inch ثبت نام کاربر شیر "ورود" در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش منوی اصلی: 







اگر شما یک کاربر جدید هستید، شیر "ثبت نام جدید".


توجه داشته باشید: برای به دست آوردن خدمات بهتر، شما نیاز به ارائه اطلاعات واقعی است. پر در اطلاعات در هر زمینه (موارد با * می بایست پر شود). پس از خواندن، شیر "ثبت نام"، یک صفحه نمایش مانند زیر به شرح زیر شماره سریال و کد فعال سازی، که می تواند در پاکت رمز عبور پیدا شده است ظاهر خواهد شد، ورودی.






توجه: برای خروج و فعال شدن آن را به بعد، شیر "پرش". در این مورد، شما می توانید اتصال خود را با ضربه زدن "فعال اتصال" در "نمایش" را فعال کنید. شیر "فعال" برای تکمیل ثبت نام خود را.

برای دانلود نرم افزار تشخیصی، شیر "بله".
ضربه بزنید "نه" به دانلود و نصب آن بعد.

"به روز رسانی" برای شروع دانلود ضربه بزنید. ممکن است چند دقیقه طول بکشد که به آن پایان، لطفا صبور به صبر است. برای مکث دانلود، شیر "مکث". برای از سرگیری آن، روی "ادامه". پس از دانلود کامل است، سیستم بسته نرم افزار به طور خودکار نصب می شود.
China OBD2
اگر شما ثبت نام کرده اند به عنوان یک عضو، ورودی نام و رمز عبور خود را، و سپس روی دکمه "ورود" را فشار دهید تا وارد صفحه نمایش منوی اصلی به طور مستقیم.

مقاله از:

چگونه به ثبت نام اسکنر راه اندازی X431 V 8inch تبلت وای فای بلوتوث؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.