فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

مسافت پیموده شده VVDI2 کلیدی برنامه درست برای بررسی VW آئودی Skoda

سلام، به اشتراک گذاشتن تجربه من در اینجا. من خریداری VVDI2 فرمانده از uobdii.com ماه گذشته است. من آن را به بسیاری از کلید برای VW آئودی و Skoda اتومبیل استفاده می شود، و آن مسافت پیموده شده نیز صحیح است. زیر است آنچه من به عنوان مرجع خود OK تست شده!

 

vvdi-2-فرمانده-KEY-برنامه نویس

 

من اضافه شده این کلید با VVDI2 کلیدی برنامه :

اضافه شدن یک BCM2 کلیدی در آئودی A5 2013 بی وقفه کار کرده است.

اضافه کردن BCM2 آئودی کلید یدکی توسط OBD خوب کار می کرد.

A6 / Q7 EZS Kessy:

اضافه شده یک کلید فروشنده (منبع از راه دور از فروشنده) بدون مسائل، به نظر می رسید به خواندن همه چیز به درستی اما من یک کلید کار برای شروع بود.

آئودی A6:

تست شده با A6 به عنوان خوانده شده کار kessy، دست کلید جدید

اسکودا Octavia 2006:

کردم CS & PIN، برنامه ریزی خوب کلیدی است.

فولکسواگن پاسات B5:

PIN کشیده و برنامه ریزی خوب کلیدی است.

فولکسواگن پاسات B6 2009:

کشیده PIN اما می تواند می کنید 6 بایت CS، مورد نیاز کمپرسی راحتی.

VW حمل و نقل T5 2006:

کشیده PIN برنامه ریزی کلید، هیچ برنامه نویسی از راه دور.

 

من با استفاده از VVDI2 به تغییر مسافت پیموده شده بر روی ماشین های زیر است:

آئودی A4 2006:

موفقیت مسافت پیموده شده اصلاح

2007 آئودی A4 B7 رمزنگاری RB8

مسافت پیموده شده اصلاح OK

فولکسواگن پاسات B5:

مایل اصلاح OK

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.