فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

BMW ICOM A2 NCS کارشناس مایل تغییر کیلومتر در BMW Z4 M3 X3

BMW تغییر مایل به کیلومتر. در اینجا من تجربه من از به اشتراک گذاری برنامه نویسی کیلومتر شمار اتومبیل . من چند تغییر در من Z4، M3 و X3 از طریق انجام ICOM A2 شبیه ساز در حال اجرا با NCS کارشناس . . کار بزرگ من در Z4 را انجام داد: - باز / بسته شدن بالا با کلید - باز / بسته شدن بالای کند زمانی که شروع به رانندگی متوقف نمی - بوق کمربند غیر فعال است. - چشمک زدن قفل / باز کردن ماشین - چراغ در آینه - غیر فعال کردن تنظیم میامی (قفل نزدیک زمانی که سریع تر از 15 کیلومتر / ساعت) - کامل نور ماه ترمز زمانی که ترمز سخت - ترمز نیروی نور است. ترمز سوم چشمک می زند نور هنگامی که ضربات ABS در. همانطور که من به یاد داشته باشید یک تنظیم برای مایل و کیلومتر / ساعت است. من نیاز به بررسی فایل SW_PSW.trc .. من ممکن است آن را در یک ایمیل قدیمی مقاله از: http://blog.uobdii.com/ncs-expert-change-miles-to-km-on-bmw-z4- M3-X3 /
ICOM-A2-BC-با-فای برای BMW-1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.