فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

Xtool X100 Pad تبلت کلیدی برنامه / ابزار تشخیصی فیدبک


. امیدوارم که آن را ارائه مرجع برای شما
این عکس ها از پد X100 عبارتند از: بیایید شروع به بحث در مورد آن از تابع. با توجه به تحقیقات من،

\X-100 PAD است یک تبلت با آخرین فن آوری به انجام برنامه نویسی کلیدی و شما می توانید آن را برای انجام این کارها استفاده کنید: * کلید برنامه نویسی * تنظیم مسافت پیموده شده * تنظیم مجدد نفت خدمات نور * نور تنظیم مجدد زمان بندی خدمات کمربند * فشار تایر هشدار دهنده نور تنظیم مجدد * بار خوانده شده کلیدهای از حافظه اندازد * PIN کد خواندن * EPB تنظیم مجدد * تنظیم مجدد بدنه دریچه گاز * DPF تنظیم مجدد * تنظیم مجدد باتری * فرمان کالیبراسیون زاویه * تشخیص OBD-II * و بیشتر تابع بسیار جامع، با توجه به برخی از دوستان انجمن، این توابع خوبی کار بر روی اروپا و ایالات متحده اتومبیل مانند آئودی، فولکس واگن، فورد، پورشه و غیره 449 $ قیمت های مقرون به صرفه برای من است. به فکر می کنم که اکثر گاراژها شارژ 400.00 $ فقط برای اسکن ماشین من، در قیمت من می توانید ماشین من اسکن و انجام کار خیلی بیشتر با این تجهیزات تشخیصی هوشمند است. بعد من تجربه من با شما به اشتراک بگذارید: این ابزار باید قبل از استفاده از فعال، بنابراین شما باید کد فعال سازی ورودی، شماره سریال، نام مستعار، وارد حساب کاربری (آدرس ایمیل و یا شماره تلفن همراه خوب است) و رمز عبور آن را فعال. توجه: هر دستگاه دارای یک شماره و فعال سازی کد سریال، مثل این: سپس سیستم را پس از آن آن را ذخیره کنید و نرم افزار تشخیصی پس از فعال سازی آغاز خواهد شد، شما نیاز به مطالعه این تابع برای برخی از زمان. این توابع خاص رابط کاربری اگزوز درمان گاز (DPF) ویژگی های رابط آداپتور EEPROM ویژگی های رابط و پیدا من یک تابع جالب تشخیص از راه دور من دیگر باید در مورد چگونه به کار، یک بار من مشکلات و نه قادر به حل آنها، من می توانم این برنامه را باز کنید و برای کمک از راه دور بپرسید روبرو می شوند نگران باشید. اگر شما نیاز به استفاده از این، شما باید تشخیص از راه دور کلیک کنید و باز کردن رابط نرم افزار را. تولید و نمایش دستگاه ID. توجه داشته باشید که شریک زندگی خود را نیز نیاز به دانلود و نصب نرم افزار را. در نهایت اطلاع شریک زندگی خود را از ID براین نرم افزار TeamViewer و رمز عبور خود را به آنها را قادر به آغاز دسترسی از راه دور از X-100 PAD. خلاصه، من با این راضی هستم ابزار تشخیصی X100 PAD ، آن را به من خیلی کمک می کند در تنظیم مجدد نفت تنظیم مسافت پیموده شده، به لطف آن! مقاله از XTOOL X100 PAD سایت: Xtool X100 Pad تبلت کلیدی برنامه / ابزار تشخیصی فیدبک
xtool-X-100-پد-تبلت-KEY-برنامه نویس-1 xtool-X-100-پد-تبلت-KEY-برنامه نویس-2





















xtool-X-100-پد-تبلت-KEY-برنامه نویس-3


xtool-X-100-پد-تبلت-KEY-برنامه نویس-4

xtool-X-100-پد-تبلت-KEY-برنامه نویس-5

xtool-X-100-پد-تبلت-KEY-برنامه نویس-6

. امیدوارم که آن را ارائه مرجع برای شما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.