فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

Launch EasyDiag 2.0 به علاوه نقد و بررسی

ن عاشق راه اندازی EasyDiag  2.0 به علاوه کیت تشخیصی گوشی های هوشمند ؛ این همه چیز شما واقعا بدون صرف $ 1000 + برای یک اسکنر واقعی نیاز دارند. این EasyDiag  2.0 ظرف مدت 7 روز است. همه چیز خوب است، بسیار خوشحال است با این کیت یک سرمایه گذاری خوب است.
برگشت به راه اندازی EasyDiag 2.0 PLUS ابزار تشخیصی  ($ 49.99 شامل حمل و نقل)
EasyDiag 2.0 پلاس  + OBD2 16PIN مرد به زن  کابل  (54.99 $ شامل حمل و نقل)

مزایا:
- بلوتوث
- به من اجازه استفاده از آن را در هر دو آندروید یا آی فون
- از آن است که آشکار کد خوان عمومی / اسکنر اما آن را نیز می کند موتور، ABS، SRS، انتقال و همچنین این تاریخ زندگی می کنند و نموداری رنگ. این نشان می دهد شما تریم و غیره سوخت

- توانایی آشکار برای روشن کد بر روی تمام سیستم های خودرو، رابط واقعا آسان برای استفاده بیش از حد.
- تنظیم مجدد نور کیسه هوا بر روی BMW X3 ، پس از من با موفقیت ثبت نام، من می توانم نرم افزار BMW ماشین با نام تجاری را انتخاب کنید (برای تشخیص تمام سیستم)، به هر حال از نرم افزار بسیار آسان است به راه اندازی، و در عرض حدود 10 دقیقه من در ماشین بود و موفق به پیدا کردن یک مشکل بود سنسور صندلی که من جایگزین شده بود و پس از آن کد پاک . نور کیسه هوا و پیام در حال حاضر از خط تیره رفته است.
- نور ABS در جتا من روشن شد و در حال حاضر آن است که روشن  (به لطف این کیت و یک سنسور ABS جدید). - D نور موتور چک در آئودی من iagnosed (آن نیاز به یک سنسور O2) و نور ABS در من مرسدس کلاس E (نیاز به یک سنسور ABS) . - با پوشش خودرو خیلی تحت تاثیر قرار  و آنچه در آن می توانید انجام دهید.  اطلاعات بیشتر aboout Easydiag pls بازدید OBD2 یا X431 ابزار وب سایت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.