فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چه خودکار سیستم Immobolizer؟

هر چه سیستم سرقت اشاره به سیستم ماشین است که مانع از و یا خود اتومبیل اقلام از بودن در سرقت رفته است. این از کنترل الکترونیکی کلید کنترل از راه دور و یا، کنترل الکترونیکی مدار، متشکل CGDI پرسه زنگ اجرای دستگاه ها و موسسات قطعات و سایر.  


از اولین CAR قفل درب است یک مکانیک قفل درب، فقط برای رانندگی ماشین برای جلوگیری از درب به طور خودکار باز و تصادف، تنها ایمنی ترافیک، نمی توانیم اثر ضد سرقت. با پیشرفت جامعه، توسعه از S. و فناوری  SKP1000 برنامه نویس و در افزایش تعداد خودروها و بعد از آن در تولید انواع خودروهای سواری، کامیون درب با قفل کلیدی مجهز شده است. در درب قفل تنها یک درب، و در درب دیگر است که در درب قفل در در را باز کرد و یا قفل شده توسط VVDI کلیدی ابزار

به منظور بهتر بازی در نقش های ضد سرقت، و برخی از اتومبیل همچنین مجهز به یک قفل فرمان. از قفل فرمان استفاده می شود برای قفل فرمان ماشین. از قفل فرمان با سیستم جرقه زنی قفل شده است و در زیر نصب فرمان، که توسط کلید کنترل X431 . که شده است، قفل کات سیستم جرقه زنی خاموش سیستم جرقه زنی مدار برای خاموش کردن موتور، کلید احتراق و سپس از چپ به سمت موقعیت چرخ دنده، لچ خواهد شد را به فرمان تمدید شفت بازدید کنندگان لوط، شفت فرمان خودرو قفل مکانیکی. حتی اگر کسی را درب را باز کرده و شروع به موتور به طور غیر قانونی، از آنجا که فرمان قفل شده است، ماشین را می تواند تبدیل شود، شما می توانید مران، SO بازی های برگزار شده اثر CAR ضد سرقت FCAR F3-Gبازدید کنندگان بعضی از ماشین ها هستند طراحی شده و بدون قفل فرمان ساخته است، اما با یکی دیگر از عصا به اصطلاح در چرخ قفل شدن فرمان، به طوری که در فرمان می تواند به نوبه نیست، اما همچنین می تواند بازی یک اثر ضد سرقت. بازدید کنندگان بعضی از ماشین ها در در انتقال با قفل مکانیکی، در انتقال اهرم قفل شده است، به طوری که در سرقت را می توان به در ماشین در ارتباط نیست نمی تواند حرکت می کند. سوئیچ استفاده می شود برای روشن یا خاموش کردن در موتور جرقه زنی سیستم مدار، مطابق با یک کلید برای باز کردن یک حقیقت قفل، بلکه بازی های برگزار شده اثر ضد سرقت است. همانطور که همچنان به توسعه ماشین فن آوری، در اکثر ماشین ها نصب درب مرکزی قفل، است که، محفظه درب قفل ماشین چمدان و برای رسیدن به متمرکز کنترل قفل.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.