فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

چگونه برای حل Foxwell NT510 می ثبت نام دارید؟

UOBD2 خدمات به مشتریان بازخورد: اگر چه بیشتر NT510 اسکنر کاربران عملیات هیچ issure، او یک پیام گفت: "من قادر به ثبت نام معدن Foxwell نیست دریافت NT510 OBD2 اسکنر. وب سایت می گوید شماره سریال من وجود ندارد. من به صفحه به روز رسانی رفت، و این محصول وجود ندارد. فقط پس از رفتن به صفحه محصول من قادر به پیدا کردن این اسکنر بود و من ابزار foxwell دریافت کنید. من قادر به استفاده از این یا به دلیل «خطای شبکه" نیست. و ... برخی از درایو USB مرموز موجود در بسته که نیز کار نمی کند وجود دارد. من کاملا مطمئنم که من فقط نصب نرم افزار هک دموکرات پوتین هستم. "

اول، لطفا مطمئن شوید که شماره سریال و رمز عبور ثبت نام درست است. لطفا توجه ویژه ای به حرف "O" و شماره "0" و حرف "من" و عدد "1" نیز می پردازند. حتی اگر یک شماره سریال بر روی برچسب پشت وجود دارد، لطفا همیشه یکی از شما با انتخاب راه اندازی> درباره پیدا شده است استفاده کنید. چه چیزی بیشتر، لطفا به توجه زیادی به شماره مدل، شماره مدل BMW_MINI_Scanner_14020SCH است، که باید مطابق با شماره سریال.

حل:
: Foxwell می نویسد: "لطفا لینک زیر را برای دانلود و نصب آخرین نسخه Foxscanner 7.60 از وب سایت ما کلیک کنید http://www.foxwelltech.com/product/item-169.html

و در حال اجرا.
جدیدترین نسخه مورد نیاز است پس از آن است متصل حق دور.
قرار دادن کارت SD از اسکنر به آداپتور USB و پلاگین را در کامپیوتر. این نرم افزار Foxwell نمایش داده خواهد شد چه به روز رسانی در دسترس هستند پس به روز رسانی کارت SD است. قرار دادن کارت SD تماس در اسکنر.

اطلاعات بیشتر در مورد اسکنر Foxwell NT510 OBD2، وب سایت: http://www.uobdii.com/wholesale/foxwell-nt510-multi-system-scanner.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.