فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

MB SD اتصال C4 V2017.05 برای برنامه نویسی آنلاین

رنامه نویسی آنلاین نیست خاموش در DAS روشن شده است ابزار تشخیصی خودکار شروع از DAS 012010. بنابراین در حال حاضر زمانی که می خواهید به برنامه یک واحد کنترل به هر دلیلی شما نیاز به آنلاین برای بعد از پلت فرم فروش که البته به یک ورود دلال شدن و یک نیاز رمز عبور و تنها پس از شما اجازه خواهد داشت به برنامه واحد کنترل. و این ممکن خواهد بود تنها اگر واحد کنترل خود را شامل نسخه نرم افزار قدیمی تر از نسخه های نرم افزار در دسترس است. اگر نرم افزار در داخل واحد کنترل در حال حاضر شدن یکی است و شما هنوز هم نیاز به برنامه آن را به شما خواهد یک پیام گفت که "به هیچ نرم افزار جدیدتر پیدا شد" دریافت کنید. (به زودی وجود خواهد یک راه حل چگونه برای جلوگیری از این ارسال). OBD2

اینجا، ما به شما نسخه آفلاین برنامه نویسی بگویید.
بهترین نسخه   X431 ابزار
نسخه دائمی
نسخه های رایگان


این است که یکی به شدت توصیه این وجود نسخه نوع قدیمی است.
بسته V2017.05 MB اتصال SD C4 با لپ تاپ DELL D630 و نرم افزار از پیش نصب شده است بسیار مناسب برای کاربرانی که لپ تاپ DELL D630 ندارد و یا نمی خواهید به نصب نرم افزار. علاوه بر این، شما نیاز به خرید اضافی  تنظیم حالت آفلاین در نرم افزار DAS قدیمی.
اما شما نیاز دارید راه اندازی WiFi و اتصال کابل های شبکه های خود را اگر شما می خواهید برای انجام برنامه نویسی آنلاین. این بسته همچنین شامل نرم افزار آنلاین فعال سازی برنامه نویسی.

V2017.05  و یا از آخرین نرم افزار برای آنلاین برنامه نویسی:
توجه: اگر شما می خواهید برای انجام برنامه های آنلاین، شما نیاز به نرم افزار جدید v2015.05 و یا از آخرین نرم افزار است. v2012.11 ما فقط حمایت از برنامه نویسی نیست. اگر شما می خواهید به انجام هر دو برنامه نویسی آنلاین و آفلاین، به شما توصیه به هر دو نرم افزار v2012.11 و v2015.05 و یا از آخرین نرم افزار است.

چگونه می توانم آنلاین برنامه نویسی نرم افزار V2012.11 ؟ Xhorese VVDI



  
اصلی فوق العاده C3 ستاره مگابایت (نه محدود به نسخه نرم افزار) انجام برنامه نویسی دائم آفلاین XTOOL فروشگاه
سوپر MB STAR C3 نسخه ایده آل ترین برای انجام برنامه نویسی آنلاین نیست مهم نیست که نسخه نرم افزار است. اما لطفا فعال کردن تابع آنلاین برنامه نویسی قبل از استفاده، پس از آن شما می توانید آن را آنلاین به روز رسانی و استفاده از جدیدترین نرم افزار ستاره برای تشخیص.

آفلاین  برنامه نویسی برای نرم افزار تشخیصی ستاره رایگان-2015.05
آفلاین تابع-برنامه نویسی در دسترس و آزاد برای همه ستاره V2015.05 شامل نرم افزار تشخیصی است. C3 ستاره، SD C4 ارتباط برقرار کنند. Autel ابزار تشخیصی


 
UOBDII همه حقوق محفوظ است (بهترین) MB اتصال SD C4 V2012.11

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.