فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

فناوری و پشتیبانی برای ابزار تشخیصی خودرو

وبلاگ پشتیبانی فنی در مورد ماشین ابزار تشخیصی معرفی، راه اندازی، به روز رسانی و پرسش و پاسخ

VVDI2 را کلیدی وسیعی ورزشی مریخ نورد و CEM به عنوان خوانده شده باشه

VVDI 2  فیدبک: 06 ورزش مریخ نورد وسیعی CEM به عنوان خوانده شده خوب، ساخته شده یک کلید با VVDI2 IMMO ابزار داده .. بزرگ! سردرگمی و راه حل: سردرگمی:من یکی از این تفاوت که اکنون چگونه می توانم اضافه کردن یک کلید از راه دور .. من سعی کردم با skp900 به اضافه کردن pcf7941 اما آن کار نمی کند .. آیا ممکن است برای اضافه کردن یک کلید از راه دور؟ و چگونه به مدیرSolution: اگر شما یک PCF تنظیم مجدد، شما دیگر گزینه ای برای بازگشت به زندگی، شما نیاز به مقدار زیادی از اطلاعات قادر به استفاده از آن دوباره، شما نیاز flasheROM و EEP توسعه یافته، آن را نه تنها کار با صفحات HITAG. یکی دیگر از گزینه است که آنها (Xhorse) می توانید به من بدهید، است برای ایجاد یک دانلود سیستم عامل به عنوان بی ام و، برای سایر مدل ها و من فکر می کنم که گزینه در دسترس نخواهد بود، چرا که به انجام این کار حذف vvdi ابزار و یکی دیگر از گزینه کسی که سیستم عامل می گذرد برای PCF و از راه دور شما نیاز دارید. که گزینه من فکر می کنم هیچ کس آن را مفت بدهید. چه چیزی شما را ترک کرده اند این است که ترک PCF خالی و بررسی خود را. اگر به هر دلیلی یک تولید کننده باعث می شود اشتباه می کند و PCF را مسدود نمی کند و شما خوش شانس را به که سیستم عامل کامل در حال حاضر یک گزینه برای تحقیقات خود را. من نیز علاقه مند در firmwar شما باشد. مقاله فرمبرش کلید
vvdi2 کلید برنامه نویس-1
06 وسیعی ورزشی مریخ نورد CEM به عنوان خوانده شده خوب، ساخته شده یک کلید با VVDI2 IMMO

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.